۴ دلیل برای این‌که شیائومی ردمی 6A را بخریم

اسمارت فون‌ها در دنیای مدرن به یکی از مهم‌ترین وسایل تبدیل شده‌اند و بدون وجودشان انجام دادن برخی از کارها غیرممکن می‌شود. شیائومی یکی از ده‌ها برند برتر این حوزه به شمار می‌آید که مدل‌های جذابی را به بازار عرضه می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به دلایلی برای خرید ردمی 6A بپردازیم.


مموری و نرم‌افزار

ردمی 6A

سخت‌افزار یکی از قطعه‌های ضروری هر دیوایس است که به‌جز چیپست، المان‌های زیادی را میزبانی می‌کند. در واقع می‌توان گفت به کمک این بخش قادر به اجرای اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و فیلم‌ها هستید و حتی عکاسی نیز به عملکرد سخت‌افزار بستگی دارد. تولیدکننده چینی برای این‌که در ثبت تصاویر، ذخیره کلیپ‌ها و دانلود برنامه‌ها مشکلی نداشته باشید، از مموری‌های رضایت‌بخشی در این مدل استفاده کرده است. ردمی 6A در دو نسخه به بازار عرضه شده. ورژن ارزان‌تر با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم ارایه می‌گردد و در صورت خرید نسخه گران‌قیمت ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به همراه ۳ گیگابایت حافظه اجرایی نصیب‌تان خواهد شد. طبیعی‌ست که اگر می‌خواهید تجربه لذت‌بخشی از مالتی‌تسکینگ داشته باشید باید مدل گران‌تر را خریداری نمایید. با این حال، اگر مقدار رم برای‌تان مهم نیست، فرقی نمی‌کند که کدام نسخه را بخرید. چراکه سازنده امکان استفاده از میکرو اس‌دی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت را می‌دهد.

در کنار سخت‌افزار، نرم‌افزار نیز نقشی اساسی را ایفا می‌کند. شیائومی نیز کاملا این موضوع را درک کرده و با خرید ردمی 6A می‌توانید از اندروید نسخه ۸.۱ (اوریو) بهره ببرید. در کنار سیستم‌عامل گوگل، شرکت چینی این اسمارت فون را به رابط کاربری اختصاصی خودش مجهز کرده که ظاهر اندروید را تا حد زیادی تغییر می‌دهد. به این ترتیب تجربه جدیدی را کسب می‌کنید و به لطف MIUI نگارش نهم به قابلیت‌های زیادی دسترسی دارید.

دوربین

دوربین گوشی‌ها با تغییر و تحولات زیادی مواجه شده و در حال حاضر عنصری برای زیبایی موبایل نیز به حساب می‌آیند. در سال ۲۰۱۸ شاهد موبایل‌هایی با دو لنز در قاب پشت و حتی قاب جلو هستیم که لحظه‌ها را به‌صورت خیره‌کننده‌ای ثبت می‌کنند. گذشته از این، لنزها به تکنولوژی‌های زیادی مجهز شده‌اند که کیفیت تصاویر را بهبود می‌بخشند. اما عملکرد ردمی 6A در این زمینه چگونه است؟

شیائومی برای جلب رضایت کاربران یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در سطح پشتی تعبیه کرده تا عکس‌های رضایت‌بخشی بگیرید و جزئیات قابل قبولی را ثبت کنید. فلاش ال‌ای‌دی هم از یاد نرفته و در کنار لنز به چشم می‌خورد. به کمک این المان می‌توانید حتی در شب و در شرایط نوری ضعیف نیز به عکاسی بپردازید. قابلیت‌های نرم‌افزار هم در اپلیکیشن دوربین دیده می‌شوند که مایه دلگرمی کاربران است. مثلا با کمک ویژگی پانوراما قادرید عکس‌های عریضی ثبت کنید که یک منظره را از جهات مختلف نشان می‌دهد. اچ‌دی‌آر نیز یکی دیگر از تکنولوژی‌های جذاب ردمی 6A است. بعضی از تصاویر قسمت‌های تاریک زیادی دارند و همین باعث افت کیفیت آن‌ها می‌شود. ولی با کمک فن‌آوری اچ‌‌دی‌آر این نقاط روشن شده و گوشی جزئیات آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. با ردمی 6A قادر به ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ‌دی خواهید بود که هم جزئیات فراوانی دارد و برخلاف کیفیت 4K حجم زیادی از حافظه را اشغال نمی‌کند.

دوربین سلفی را نباید فراموش کرد. با محبوب‌تر شدن شبکه‌های اجتماعی این بخش نیز مورد توجه قرار گرفته و برای طیف وسیعی از کاربران کیفیت دوربین قاب جلو در اولویت است. با توجه به قیمت اسمارت فون، دوربین سلفی ردمی 6A در سطح مناسبی قرار دارد و در طول روز عکس‌های راضی‌کننده‌ای می‌گیرد.

طراحی

ردمی 6A

در نگاه نخست، دیزاین یک دستگاه اولین چیزی‌ست که برای کاربر اهمیت دارد. پس باید موبایل آینده‌تان نیز طراحی جذابی داشته باشد و از ترندهای دیزاین مدرن نیز تبعیت کند. اگر می‌خواهید موبایلی با این مشخصات و قیمت بسیار کم بخرید، در نتیجه حتما ردمی 6A را به‌عنوان گزینه‌ای جدی در نظر بگیرید. در قاب جلو، حاشیه‌ها نسبت به نسل‌های قبلی کاهش یافته‌اند و شاهد نمایشگری با نسبت ۲:۱ هستیم. به این ترتیب خوش‌دستی افزایش می‌یابد و گوشی راحت‌تر در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد. جنس بدنه نیز از آلیاژ آلومینیوم تدارک دیده شده تا در هنگام لمس حس خوبی را به کاربر منتقل کند. با این‌که در قاب پشت ماژول دوربین دوگانه دیده نمی‌شود، اما سازنده المان‌ها را براساس طراحی مدرن در کنارهم قرار داده که ردمی 6A را به پکیجی کامل تبدیل می‌کنند.

باتری و قیمت

ردمی 6A

شیائومی از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری در ردمی 6A بهره برده که با توجه به نمایشگر اچ‌دی و پردازنده کم‌مصرف، عمر باتری این موبایل کارکردی کم‌نظیر را ارایه می‌دهد. این مدل حتی با استفاده سنگین تا آخر روز نیز شارژ نگه می‌دارد و در حالت استندبای روزها روشن می‌ماند. اما هنوز مهم‌ترین بخش باقی مانده. در حقیقت چه چیزی ارزش خرید ردمی 6A تا این حد بالا برده است؟ قیمت تقریبا ۱۰۰ دلاری این اسمارت فون باعث شده از تمام ضعف‌ها چشم‌پوشی کنیم. هم‌چنین به لطف برچسب قیمتی، محصول شیائومی به گزینه‌ای مطلوب مبدل گشته که نظر هر کسی را جلب می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH