هدفون‌های سال ۲۰۱۸

بهترین هدفون‌های سال ۲۰۱۸ را بشناسید

دنیای تکنولوژی محصولات بسیاری را میزبانی می‌کند که در واقع زندگی را برای انسان‌ها ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. یکی از همین دیوایس‌های جذاب، هدفون‌ها هستند. با این گجت‌ها می‌توانیم به موسیقی دل‌خواه خود گوش دهیم و حس خوشایندی را تجربه کنیم. اما آیا بهترین‌ هدفون‌های سال ۲۰۱۸ را می‌شناسید؟ اگر مایلید با این مدل‌های خاص و با کیفیت بالا آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.


Grado SR60e

هدفون‌های سال ۲۰۱۸

اگر می‌خواهید محصولی با کیفیت مناسب را بخرید و در عین حال قصد خرید یک مدل مقرون‌به‌صرفه را دارید، باید این هدفون را مدنظر داشته باشید. به‌صورت کلی اگر به‌دنبال دیوایسی بالارده هستید، Grado SR60e یکی از بهترین گجت‌های بازار است که می‌تواند تجربه رضایت‌بخشی از پخش موسیقی را ارایه دهد. طراحی گوشی‌ها از فنجان برگرفته شده. همین باعث می‌شود نسبت به رقیبان خود یک سر و گردن بالاتر باشد. اما این دیزاین مشکلاتی را نیز در پی دارد. اگر در محیطی با صداهای بلند قرار بگیرید، پخش موسیقی با مشکل مواجه می‌شود و نمی‌توانید موزیک مورد علاقه خود را به‌طور واضح بشنوید. این هدفون در زمینه کیفیت پلی کردن آهنگ‌ها عملکرد خوبی دارد و حتما کاربر را راضی می‌کند.

نقاط قوت:

  • بسیار راحت
  • ارزش خرید بالا

نقاط ضعف:

  • نبود کنترلر و میکروفون

قیمت: ۸۰ دلار

فیلیپس Fidelio NC1

هدفون‌های سال ۲۰۱۸

شما با خرید این مدل لذت پوشیدن هدفون را تجربه خواهید کرد و هم‌چنین موسیقی‌ها با کیفیت بالا پلی می‌شوند. در حقیقت Fidelio NC1 یکی از بهترین گجت‌های ANC بازار است. این دسته نویزهای محیط را فیلتر می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در پخش موسیقی مشکلی به‌وجود بیاید. به لطف هدفون فیلیپس این امکان داده شده تا آسوده از سروصدای محیط به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. سبکی محصول نیز حائز اهمیت است. تولیدکننده وزنی ایده‌آل را برای Fidelio NC1 در نظر گرفته تا بتوانید ساعت‌ها بدون خستگی از هدفون استفاده کنید. چنین دیوایسی برای مسافران گزینه‌ای بسیار مناسب است که به کمک آن دیگر لزومی ندارد هدفون‌های بزرگ را حمل کنند. گجت فیلیپس به راحتی در مکان‌های کوچک قرار گرفته و به سبب وزن کمش گوش‌ها و سر کاربر اذیت نمی‌شوند. کیفیت پخش موسیقی نیز سطح بالا به حساب می‌آید و احساس مطلوبی به شما منتقل می‌شود.

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت بالا
  • تولید صدای عالی
  • قابلیت ANC

نقاط ضعف:

  • مشکل در پخش بعضی از صداها

قیمت: ۱۵۰ دلار

ای‌کی‌جی N60NC Wireless

هدفون‌های سال ۲۰۱۸

ای‌کی‌جی یکی از برندهای مطرح حوزه صدا شمرده می‌شود که محصولات جذابی را به بازار عرضه می‌کند. اعتبار این کمپانی باعث شده بعضی از برندها مثل سامسونگ برای تنظیم صدای اسمارت فون‌های خود از این برند کمک بگیرند. در نتیجه N60NC Wireless در سطح بالای مارکت قرار دارد و از کیفیت بسیار خوبی بهره‌مند است. در نگاه اول تنها دیزاین مهم بوده و برای همین سازنده از آلومینیوم برای زیباسازی هدفون استفاده کرده. این المان ظاهری متفاوت را به ارمغان آورده که آن را از مدل‌های چرمین متمایز می‌سازد. اتصال از نوع بی‌سیم انجام می‌گیرد و دیگر نیازی به سیم‌های پردردسر نیست. فقط باید بلوتوث موبایل‌تان را روشن کنید و به شنیدن موسیقی بپردازید. در کل هدفون‌های بی‌سیم گزینه‌ای عالی برای ورزش‌کاران محسوب می‌شوند و N60NC Wireless یکی از بهترین آن‌هاست. قابلیت ANC نیز فراموش نشده و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون مزاحمت به موسیقی دل‌خواه خود گوش دهید. این تکنولوژی نویزهای محیط را کاهش می‌دهد و تجربه‌ای جدید از شنیدن موزیک را عرضه می‌کند. مثل دیگر محصولات ای‌کی‌جی، این مدل نیز صدایی متعادل را پخش می‌کند که برای بسیاری از کاربران لذت‌بخش است.

نقاط قوت:

  • صدای عالی
  • طراحی مناسب
  • عمر باتری مطلوب

نقاط ضعف:

  • مشکل در استفاده از کنترلرها

قیمت: ۱۶۰ دلار

V-Moda XS

هدفون‌های سال ۲۰۱۸

V-Moda XS یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافرها به شمار می‌آید. این هدفون صدایی مناسب با جزئیات فراوان پخش می‌کند و به همین سبب در کنار مدل‌های سطح بالای بازار قرار می‌گیرد. اگر جز خوره‌های موزیک هستید و می‌خواهید زمان زیادی را به گوش کردن ترک‌ها مشغول شوید، V-Moda XS یکی از دیوایس‌های عالی بازار است که تجربه‌ای کم‌نظیر را ارایه می‌دهد. کیف مخصوصی نیز برای آن در نظر گرفته شده تا بدون دردسر قابل حمل باشد و فضای زیادی را اشغال نکند. در اصل دیزاین جمع‌‌و‌جور دستگاه باعث شده تا در کیف جای بگیرد. در حال حاضر فن‌آوری ANC به یکی از از استانداردهای هدفون‌های سال ۲۰۱۸ تبدیل شده و V-Moda XS هم از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده این نوید را داده که صدای محیط تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابند و شما موسیقی خالص را می‌شنوید. به‌طور کلی عملکرد تکنولوژی حذف نویز این مدل نسبت به هدفون‌های دیگر در سطح بالاتری قرار می‌گیرد.

نقاط قوت:

  • صدای متعادل و با جزئیات بسیار
  • خوش‌ساخت
  • حل و نقل آسان

نقاط ضعف:

  • مشکل در قرارگیری روی سر

قیمت: ۱۲۰ دلار 

Master & Dynamic MW50

هدفون‌های سال ۲۰۱۸

طراحی یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های یک دیوایس محسوب می‌شود که همواره مورد توجه کمپانی‌هاست. کاربرها نیز در نگاه اول به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند و دیزاین می‌تواند دلیلی برای خرید یک محصول باشد. تولیدکننده Master & Dynamic MW50 این موضوع را کاملا درک کرده و طراحی مدرن و جذابی را برای هدفون خودش تدارک دیده. استفاده از عنصر آلومینیوم سبب افزایش زیبایی شده و همین‌طور مقاومت را بیش‌تر می‌کند. در حقیقت ترکیب آلیاژ آلومینیوم با چرم در اکثر مدل‌های بالارده دیده می‌شود و حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. اگر می‌خواهید چنین هدفونی را خریداری کنید و از طرفی قیمت برای‌تان اهمیتی ندارد، حتما Master & Dynamic MW50 را در سبد خریدتان قرار دهید.

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت بالا
  • صدای عالی
  • حل و نقل آسان

نقاط ضعف:

  • عملکرد فن‌آوری حذف نویز خیلی خوب نیست
  • Soundstage می‌توانست وسیع‌تر باشد

قیمت: ۴۵۰ دلار 

Klipsch Reference On-Ear II

هدفون‌های سال ۲۰۱۸

نسل پیشین Klipsch Reference On-Ear II یکی از مدل‌های برتر بازار به حساب می‌آمد که امسال نیز حرفی برای گفتن دارد و هنوز هم تجربه‌ای مطلوب را ارایه می‌دهد. پس چرا کمپانی مدل جدیدتر آن را ساخته است؟ در این نسل، سازنده تمرکز زیادی را بر بهبود تجربه کاربر از محصول گذاشته و بسیاری از المان‌ها و تکنولوژی‌ها را ارتقا داده است. به‌عنوان مثال حمل و نقل این هدفون به مراتب آسان‌تر بوده و به راحتی در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد. کیفیت صدا نیز بهتر شده و تجربه‌ مطلوبی از گوش دادن به موسیقی خواهید داشت. گذشته از این، اگر به راحتی بیش‌تر از هر چیزی اهمیت می‌دهید، حتما Klipsch Reference On-Ear II را مدنظر داشته باشید.

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت بالا
  • صدای متعادل
  • حل و نقل آسان

نقاط ضعف:

  • نویز کابل

قیمت: ۲۰۰ دلار 

سامسونگ Level On Pro Wireless

هدفون‌های سال ۲۰۱۸

سامسونگ برندی معتبر و محبوب در بازار است که در زمینه‌های بسیاری فعالیت دارد. از اسمارت فون بگیرید تا صنایع نظامی و ساخت اسلحه! Level On Pro Wireless یکی از محصولات این کمپانی است که کیفیت بالایی دارد و در بین برترین‌ها قرار می‌گیرد. با این‌که مدل مذکور با تمام دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی بلوتوث و دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا کار می‌کند، اما برای تجربه بهتری موسیقی و بهره‌مندی از قابلیت‌های بیش‌تر، بهتر است از دیوایس‌های سامسونگ استفاده کنید. اگر گوشی گلکسی و این هدفون را در اختیار داشته باشید، کیفیت پخش موزیک بهبود می‌یابد و می‌توانید از کدک صوتی UHQ بهره ببرید. گوشی‌های محصول کر‌ه‌ای به راحتی روی گوش کاربر قرار می‌گیرد و در استفاده طولانی‌مدت مشکلی ایجاد نمی‌کنند. خوش‌بختانه شاهد فن‌آوری ANC در این مدل هستیم و دیگر نیازی نیست صدای موسیقی را بالا ببریم تا نویزهای محیط کاهش یابند. هدفون صدای محیط را تشخیص داده و آن را از موسیقی جدا می‌کند و به این ترتیب از حجم نویزهای فضای اطراف می‌کاهد.

نقاط قوت:

  • پوشش چرمین
  • قابلیت‌های بیش‌تر برای صاحبان دیوایس‌های سامسونگ

نقاط ضعف:

  • رنج کم تکنولوژی وایرلس
  • پل پلاستیکی و شکننده

قیمت: ۱۵۰ دلار

Bowers and Wilkins P5 Series 2

هدفون‌های سال ۲۰۱۸

طراحی یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های یک هدفون محسوب می‌شود که در نگاه نخست از بیش‌ترین اهمیت برخوردار است. برای همین طیف وسیعی از سازندگان به این مورد توجه ویژه‌ای می‌کنند. اما در بعضی از مدل‌ها به دیزاین بیش‌تر از هر چیز دیگری بها داده شده و همین افت کیفیت پخش صدا را به‌دنبال داشته است. اگر می‌خواهید دستگاهی با طراحی عالی و با کیفیت سطح بالا خریداری نمایید، حتما Bowers and Wilkins P5 Series 2 را در نظر داشته باشید. استفاده از عناصر مختلف و مناسب جذابیت بیش‌تری برای این هدفون به ارمغان آورده و شاهد دیوایسی کامل و زیبا هستیم. موزیک‌ها به‌صورت شفاف و واضح پخش می‌شوند و از جزئیات فراوانی برخوردار هستند.

نقاط قوت:

  • صدای عالی
  • کیفیت ساخت بالا

نقاط ضعف:

  • کنترلرها فقط مخصوص آی‌اواس هستند

قیمت: ۱۸۰ دلار

Audio-Technica ATH-S200BT

هدفون‌های سال ۲۰۱۸

همه کاربران می‌خواهند محصولاتی کامل خریداری کنند که هم کیفیت ساخت بالایی داشته و هم از ویژگی‌های مفید بسیاری برخوردار باشد. اما پیدا کردن چنین مدلی با قیمت کم امکان‌پذیر نیست. ولی شاید هنوز کمپانی‌هایی وجود داشته باشند که به رضایت کاربران بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهند. Audio-Technica یکی از این شرکت‌هاست که با این‌که پکیج چشم‌گیری را به مارکت عرضه کرده، قیمت بسیار اندکی را برای آن در نظر گرفته است. ATH-S200BT یکی از مدل‌های برتر بازار است که تجربه لذت‌بخشی از شنیدن موسیقی را ارایه می‌دهد. هم‌چنین به سبب طراحی مناسب استفاده طولانی‌مدت از آن ممکن شده و می‌توانید ساعت‌ها بدون دردسر به موسیقی گوش دهید. با این حال، نباید از ضعف گوشی‌ها چشم‌پوشی کرد. هنگام قرارگیری روی گوش‌ها ATH-S200BT تنگ به‌نظر می‌رسد و همین می‌تواند دلیلی برای نخریدن این مدل باشد. اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث انجام می‌گیرد و نیازی نیست وقت‌تان را برای بازکردن گره‌های هدفون تلف کنید!

نقاط قوت:

  • صدای دل‌پذیر
  • مقرون‌به‌صرفه

نقاط ضعف:

  • ظاهر پلاستیکی
  • مشکل در گوشی‌ها

قیمت: ۱۰۰ دلار

بیتس Solo 3 Wireless

هدفون‌های سال ۲۰۱۸

بی‌تردید یکی از کمپانی‌های برتر حوزه صدا، بیتس است. این برند زیرنظر مجموعه اپل به فعالیت خود ادامه می‌دهد و مدل‌های جذابی را به بازار عرضه کرده. گذشته از قابلیت‌های معمول، چیپست W1 اپل بیش از هر چیزی ارزش خرید هدفون بیتس را بالا می‌برد و رضایت کاربران را در پی دارد. این پردازنده عمر باتری را بیش‌تر می‌کند، کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد و در کل امکانات زیادی نصیب‌تان می‌شود. با وجود این‌که شاهد دیزاینی ساده هستیم، اما استفاده از عناصر ساده در کنار مواد اولیه باکیفیت سبب زیبایی Solo 3 Wireless شده و نظر هر کسی را جلب می‌کند. اتصال از طریق وایرلس انجام می‌گیرد و لزومی ندارد وقت خود را برای بازکردن گره‌های سیم هدر دهید. گوشی خود را در جیب گذاشته و بدون مزاحمت سیم‌ها به موزیک دل‌خواه خود گوش دهید. عمر باتری برای محصولات وایرلس از اهمیت زیادی برخوردار است و برای همین کمپانی اپل از یک باتری با عمر مطلوب در این دیوایس بهره برده. ساعت‌ها می‌توانید به موزیک گوش دهید و به سبب طراحی مهندسی‌ شده، گوش‌‌تان اذیت نمی‌شوند.

نقاط قوت:

  • عملکرد رضایت‌بخش تکنولوژی وایرلس
  • صدای عالی
  • تعامل مناسب با گوشی‌های مجهز به بلوتوث

نقاط ضعف:

  • قیمت ناپایدار

قیمت: ۱۱۰ دلار

2 در مورد “بهترین هدفون‌های سال ۲۰۱۸ را بشناسید”

  1. جایی که سامسونگ توشه و از مارک audithecnica مدل ath 200 رو گذاشتین معلومه مطلبتون چجوریه
    اخه جایی که غولایی مثل سنهایزر و سونی و بایرداینامیک حتی هدفونهای رده بالای همین audiotechnica با بالاردههاشون پادشاهی میکنن، تیتر زدن به عنوان بهترین هدفونهای سال برای من قابل درک نیست

  2. میتونم بپرسم معیار انتخاب “بهترین هدفونهای 2018” چی بوده؟ اگر اونها بهترین ها هستن اینا میشن بدترین ها؟
    Audeze LCD-4Z
    Hifiman HE1000SE
    MezeAudio Empyrean
    Sennheiser HD820
    AudioTechnica ATH-L5000

    اولین باره سامسونگ و بیتس رو توی لیست بهترین ها می بینم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH