ال‌جی V20 و Q6 به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت کردند

کمپانی ال‌جی به‌تازگی به‌روزرسانی اندروید اوریو را برای دو اسمارت‌فون V20 و Q6 منتشر کرده است. شاید تعجب کنید که این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که اندروید 9 یا همان اندروید پای نیز رونمایی شده است. ال‌جی هیچ‌گاه عملکرد سریعی را در آماده سازی به‌روزرسانی‌ها نداشته، با این حال این انتظارات طولانی می‌تواند نوید دهنده به‌روزرسانی‌های کامل و کم اشکال باشد.

ال‌جی چند ماه پیش اعلام کرد که مرکزی تحت عنوان Global Software Update Center را راه‌اندازی کرده است که به انتشار زودتر به‌روزرسانی‌ها کمک می‌کند و ساعاتی پیش بالاخره به‌روزرسانی اندروید اوریو برای دو هندست ال‌جی Q6 و ال‌جی V20 منتشر شد.

در این بسته علاوه بر اندروید اوریو، ویژگی‌های دیگری نیز قابل رویت هستند. از جمله امکانات جدید این به‌روزرسانی می‌توان به مجهز شدن این دو اسمارت‌فون به DTS:X 7.1 اشاره کرد. هم‌چنین کاربران می‌توانند نور فلاش LED خود را روشن کنند تا با موزیک در حال پخش هماهنگ شود!

به‌روزرسانی تازه‌ای برای دو هندست ال‌جی G6 و ال‌جی G7 نیز منتشر شده است که امکانات تازه‌ای را برای این هندست به ارمغان می‌آورد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به افزوده شدن قابلیت AI-enhanced Bright Camera به ال‌جی G6 اشاره کرد که به بهبود تصاویر ثبت شده در محیط‌های کم نور کمک می‌کند. هم‌چنین این قابلیت می‌تواند تنظیمات دوربین را برای ثبت بهترین تصویر از هر صحنه تغییر دهد. از جمله دیگر قابلیت‌های موجود در این بسته به‌روزرسانی می‌توان به افزوده شدن AR Stickers به ال‌جی G7 اشاره کرد.

به‌روزرسانی‌های تازه در ابتدا برای کاربران کره‌ای عرضه می‌شود و انتظار می‌رود طی مدت زمان کوتاهی برای دیگر کاربران نیز منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH