بازار موبایل این هفته شاهد ارزانی و عرضه گسترده خواهد بود

بازار موبایل که در یکی دو ماه اخیر شاهد تلاطم عجیبی بوده و با افزایش نرخ ارز و ممنوعیت‌های مربوط به واردات شاهد گرانی‌های بی سابقه‌ای بوده است، در روزهای آتی احتمالا شاهد عرضه گسترده گوشی خواهد بود که با توجه به نظارت و قیمت‌گذاری کارشناسی وزارت ارتباطات، می‌بایست شاهد ارزانی در این بازار پرهیاهو باشیم.

به گزارش آی‌تی‌رسان، ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در گفتگویی پیرامون وضعیت بازار موبایل گفت: با توجه به جلسه‌ای که بین مسئولینی از وزارت صنعت، وزارت ارتباطات و ستاد مبارزه با قاچاق کالا تشکیل شد، مقرر شد که محصولات باقی مانده در گمرک ترخیص شده و با نظارت بر قیمت‌گذاری روی آن‌ها وارد بازار شوند که قطعا با توجه به حجم این محصولات شاهد متعادل شدن بازار خواهیم بود.

هوآوی P Smart Plus بازار موبایل

وی در ادامه با اشاره به تعداد گوشی‌هایی که وارد بازار می‌شوند گفت: چیزی در حدود 650 هزار گوشی در هفته جاری وارد بازار خواهد شد که قطعا در بازار موثر خواهد بود. قیمت‌گذاری این محصولات با توجه به ارز دریافتی خواهد بود و با متخلفین مربوط به واردات گوشی‌های موبایل با ارز دولتی و فروش چندبرابری آن نیز برخورد خواهد شد. مردم به زودی می‌توانند تلفن همراه با قیمت مناسب خریداری کنند و این عرضه منجر به این اتفاق خواهد شد.

1 در مورد “بازار موبایل این هفته شاهد ارزانی و عرضه گسترده خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH