هواوی اندروید ۹ Pie را برای ۹ مدل از گوشی‌های خود منتشر می‌کند!

همانطور که در جریان هستید گوگل اوایل این ماه سیستم‌عامل اندروید ۹ Pie را برای اسمارت‌فون‌های پیکسل ۲ و اسنشال فون منتشر کرد. از همان موقع حرف و حدیث‌های فراوانی وجود داشت که کدام مدل‌های شخص ثالث به این نسخه اندروید به‌روزرسانی خواهند شد. اخیرا گزارش شده بود که هواوی شروع به تست سیستم‌عامل جدید بر روی P20، میت ۱۰ پرو، آنر ۱۰ و آنر V10 کرده و قرار است این ارتقاها را در نمایشگاه IFA 2018 اعلام کند. نسخه اندروید پای این شرکت چینی ظاهرا با رابط کاربری EMUI 9.0 همراه خواهد شد.

حالا آشکار شده است که هواوی تست داخلی اندروید ۹ را به‌طور رسمی از ۲۸ آگوست آغاز خواهد کرد و قرار است ۹ مدل مختلف مورد آزمایش قرار گیرند. گفته شده مدل‌های مذکور شامل میت ۱۰، میت ۱۰ پرو، میت ۱۰ پورش دیزاین، میت RS پورش دیزاین، P20، P20 پرو، آنر ۱۰، آنر V10 و آنر پلی خواهند بود. برای سایر مدل‌ها هنوز برنامه مشخصی ارایه نشده است.

اندروید پای با چندین ویژگی‌ نوآورانه عرضه شده که یکی از آن‌ها سیستم ناوبری جدید است که مبتنی بر ژست‌های حرکتی کار می‌کند. یکی از قابلیت‌های دیگر این نسخه، Adaptive Battery است که در آن از فناوری یادگیری ماشین برای بهبود مدیریت باتری استفاده می‌شود. سایر امکانات اندروید ۹ شامل روشنایی تطابق‌پذیر و برخی تغییرات اعمال شده در رابط کاربری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH