سامسونگ اولین تلویزیون 8K QLED خود را معرفی کرد

همانطور که می‌دانید سامسونگ در رویداد CES، دیدی کلی از تلویزیون Q9S 8K که با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت محتواها را تا 8K افزایش می‌داد، در اختیار علاقمندان قرار داده بود. هر چند همه آن گفته‌ها در حد یک ایده بودند اما حالا این شرکت کره‌ای اولین تلویزیون 8K QLED خود را با نام Q900R در نمایشگاه امسال IFA 2018 رونمایی کرد.

این دستگاه به جای طراحی سه‌پایه‌ای از استندهای سنتی بهره گرفته، ولی با وجود این، همه ویژگی‌های وعده داده شده از جمله رزولوشن 8K و قابلیت هوش مصنوعی را داراست. سامسونگ ادعا می‌کند که این تلویزیون علاوه بر حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیتی از استاندارد +HDR10 هم پشتیبانی می‌کند. Q900R در سایزهای ۶۵، ۷۵، ۸۲ و ۸۵ اینچی قابل دسترس خواهد بود.

علاوه بر این نوآوری‌ها، شاهد ویژگی پنل‌های فعلی QLED سامسونگ هم در این تلویزیون هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به تشخیص اتوماتیک دستگاه‌های وصل شده به آن، اتصال تک کابلی اپتیکال با ورودی‌های برق و ویدیو، حالت امبینت (Ambient Mode) و امکان نمایش اخبار، تصاویر و آب‌و‌هوا اشاره کرد. طبق معمول سامسونگ قیمت و زمان عرضه آن را مشخص نکرده اما باید امیدوار بود که شاهد یک تلویزیون 8K واقعی‌تر باشیم.

1 در مورد “سامسونگ اولین تلویزیون 8K QLED خود را معرفی کرد”

  1. چه بدرد می خوره وقتی ال سی دیه اصلا 16 k بسازه با 180 اینچ تلویزیون اونیه که الجی معرفی کرده یعنی قدرت مطلق تصویر الجی بزرگ oled 88 اینچ 8k ببینید و لذت ببرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH