موتورولا وان و وان پاور با مشخصات خوب و قیمت رقابتی معرفی شدند

موتورولا به تازگی از دو اسمارت‌فون به نام‌های موتورولا وان و وان پاور رونمایی کرده است. این اسمارت‌فون‌ها به احتمال قوی جایگزین خانواده X موتورولا هستند زیرا تاکنون خبری از معرفی این خانواده نبوده است. اگر بپرسید چرا این محصولات با پیش‌ نام وان (One) روانه بازار می‌شوند، می‌توان حدس زد که به دلیل استفاده از اندروید تقریبا خام و مشابهت نمونه به کار رفته در آن‌ها به اندروید وان باشد. مطمئنا شما نیز کنجکاو شده‌اید تا اطلاعات سخت افزاری و قیمت این هندست‌ها را بدانید، پس در ادامه با ما باشید.

طراحی و نمایشگر:

ظاهر مشابه با آی‌فون 10 چیزی بود که مطابق شایعات و خبرهای منتشر شده در انتظار آن بودیم. این موضوع تا حد زیادی واقعیت دارد با این حال در بخش پشتی طراحی نسبتا متفاوتی را مشاهده می‌کنیم، در این بخش اگرچه دوربین‌ها در جایی قرار گرفته‌اند که در آی‌فون 10نیز وجود دارند اما طراحی متفاوتی را دارند. وجود یک برش در نمایشگر موجب شده است بخش قابل  قبولی از پنل جلویی در اختیار نمایشگر قرار بگیرد و به همین دلیل سایز نمایشگر موتورولا وان و وان پاور به ترتیب 5.9 و 6.2 اینچی است. وضوح نمایشگر در هر دو نسخه فول اچ‌دی خواهد بود؛ Max Vision نامی است که موتورولا برای این نسل از نمایشگرهایش برگزیده است.

موتورولا وان از بدنه‌ای شیشه‌ای و براق استفاده می‌کند و وان پاور به بدنه‌ای مات از جنس پلی کربنات مجهز شده است.

مشخصات:

یکی از برتری‌های وان پاور به نسبت موتورولا وان، استفاده از چیپست اسنپدارگون 636 به جای اسنپدارگون 625 به کار رفته در موتورولا وان است. هم‌چنین وان پاور به یک باتری حجیم و فوق‌العاده 4850 میلی آمپر ساعتی مجهز شده، این در حالی است که نسخه کوچک‌تر از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

در بخش تصویربرداری موتورولا وان پاور می‌توانیم دوربین دوگانه تشکیل شده از دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم، این در حالی است که در موتورولا وان از دوربین دوگانه با دو سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی مورد استفاده در نسخه بزرگ‌تر نیز 12 مگاپیکسل است که در موتورولا وان به 8 مگاپیکسل تقلیل می‌یابد. با این حال هر دو مدل از 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کنند که با توجه به رده قیمتی به هیچ وجه بد نیست!

قیمت و تاریخ عرضه:

موتورولا وان با قیمت 299 یورو در اروپا و دیگر کشورها عرضه خواهد شد. موتورولا وان پاور نیز از ماه اکتبر و در ابتدا در هند عرضه می‌شود، متاسفانه هنوز اطلاعی از قیمت این هندست در دسترس نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH