آنر پلی

۴ دلیل برای این‌که آنر پلی را بخریم!

اسمارت فون‌ها به یکی از بهترین همراهان انسان تبدیل شده‌اند که تقریبا در هرجایی به کارمان می‌آیند. اما تنوع در این بازار باعث شده انتخاب بین این همه مدل دشوار شود و برای همین نیاز به شناخت بهتر موبایل‌ها داریم. آنر پلی یکی از محصولات جدید هوآوی محسوب می‌شود که به قابلیت‌های فراوانی مجهز است. در ادامه با ما همراه باشید تا به دلایلی برای خریدن این مدل بپردازیم.


دیسپلی

آنر پلی

تمام گوشی‌های گیمینگ بازار به صفحه‌نمایش اهمیت بسیار زیادی می‌دهند و کیفیتی بی‌نظیر برای این بخش در نظر می‌گیرند. آنر پلی نیز جز همین دسته از موبایل‌هاست و برای همین از یک دیسپلی جذاب بهره می‌برد. در قاب جلو یک نمایشگر غول‌پیکر ۶.۳ اینچی گنجانده شده تا بهترین تجربه را از بازی‌ها داشته باشید. هم‌چنین حاشیه‌های اندک پنل باعث افزایش بازی‌ها می‌شود و می‌توانید بدون مزاحمت به اجرای بازی‌ بپردازید. از طرفی اگر هم از طرف‌داران فیلم‌ها و سریال‌ها باشید، بازهم آنر پلی گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. طراحی مدرن آن فیلم‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌کند و به لطف اندازه دیسپلی نهایت لذت را خواهید برد. اما رزولوشن هم حائز اهمیت است. برای همین برند چینی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برای این مدل بهره برده که دیدن پیکسل‌ها را از فواصل نزدیک دشوار می‌سازد. به این ترتیب محتواها با جزئیات فراوانی نشان داده می‌شوند و به‌عنوان مثال مشکلی در خواندن متون ریز نخواهید داشت. استفاده از نسبت ۱۹.۵:۹ افزایش خوش‌دستی گوشی را در پی داشته و می‌توانید راحت‌تر به بازی کردن بپردازید. ضمنا موبایل به راحتی در مکان‌های کوچک قرار گرفته و به لطف عرض کم بدنه مشکلی ایجاد نمی‌کند.

دوربین

آنر پلی

با محبوبیت شبکه‌های اجتماعی کیفیت دوربین نیز به یکی از اولویت‌های کاربران تبدیل شده و سازندگان در جهت رفع این نیاز دست به تغییراتی زده‌اند. یکی از این تحولات، استفاده از دوربین دوگانه است. آنر پلی هم به این قابلیت مجهز بوده و دو لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در قاب پشت دارد. با کمک ماژول دوربین دوگانه می‌توانید پرتره‌های جذبی را ثبت کنید که با کمک هوش مصنوعی بهترین کیفیت را ارایه می‌دهند. اما کاربردهای این تکنولوژی به این‌جا ختم نمی‌شود. در عکاسی معمولی نیز هوش مصنوعی به کار می‌آید و با تشخیص موقعیت‌های مختلف، کیفیت تصاویر را به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. به‌عنوان مثال وقتی بخواهید از حیوان خانگی خود عکس‌برداری کنید، این فن‌آوری وارد عمل می‌شود و گزینه‌های مختلف دوربین را براساس شرایط محیط و سوژه تنظیم می‌کند. در نتیجه در کم‌ترین زمان ممکن، عکس‌های حرفه‌ای ثبت خواهید نمود. در قاب جلو هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد و سلفی‌های کم‌نظیری را ثبت خواهد کرد. گفتنی‌ست با این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای فول اچ‌دی هستید و مطمئن باشید تماس‌های تصویری‌تان با کیفیت بالایی انجام می‌شوند.

سخت‌افزار

آنر پلی

برای یک گوشی گیمینگ، سخت‌افزار بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. برند آنر نیز این موضوع را از یاد نبرده و گوشی خودش را به آخرین پردازنده شرکت هوآوی مجهز کرده است. این چیپست از پس تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی برمی‌آید و تا سال‌ها نیاز به ارتقا موبایل ندارید. اما در کنار قابلیت‌های معمول، هوش مصنوعی نیز فراموش نشده و شاهد یک تراشه مخصوص هستیم که اعمال مربوط به این تکنولوژی را تسریع می‌بخشد. ولی هنوز شگفتی‌های هوش مصنوعی در آنر پلی تمام نشده. گوشی موقعیت‌های مختلف بازی‌ها را تشخیص می‌دهد و مثل یک دسته حرفه‌ای می‌لرزد. به این ترتیب بازی‌ها به‌صورت واقعی‌تر اجرا خواهند شد و تجربه آن‌ها لذت‌بخش‌‌تر از همیشه می‌شود. برای این‌که گیم‌ها با کیفیت بالا و بدون لگ و کندی نشان داده شوند، آنر از یک پردازش‌گر گرافیکی ۱۲ هسته‌ای استفاده کرده که بدون وقفه به اجرای بازی‌ها می‌پردازد. قابلیت GPU Turbo هم در نظر گرفته شده و به قول سازنده ۶۰ درصد عملکرد دستگاه را بهبود داده است. باید به مقدار مموری هم توجه نمود. در گران‌ترین نسخه آنر پلی ۶۴ گیگابایت حافظ داخلی به همراه ۴ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود. در نتیجه می‌توانید چند اپ یا بازی را به‌صورت هم‌زمان اجرا کنید و کارهای‌تان را سریع‌تر انجام می‌دهید. قابلیت استفاده از میکرو‌ اس‌دی هم فراهم شد تا در صورت کمبود حافظه، از میکرو اس‌دی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت بهره بجویید.

باتری و امنیت

آنر پلی

باتری یکی از نقاط ضعف‌ اسمارت فون‌ها محسوب می‌شود و بیش‌تر کاربران مجبور به خرید پاور بانک برای موبایل خود می‌شوند. ولی قضیه در آنر پلی تفاوت دارد. تولیدکننده چینی از یک باتری تقریبا ۳۷۰۰ میلی‌آمپری بهره برده که عمر نسبتا بالایی را به ارمغان می‌آورد. در نتیجه تا ساعت‌ها نیازی به شارژ مجدد ندارید و قادرید مدت زمان زیادی به بازی کردن مشغول شوید. از آن‌جایی که گوشی‌ها همراهان همیشگی ما هستند و اطلاعات زیادی در آن‌ها ذخیره می‌کنیم، باید از امنیت بالایی برخوردار باشند تا افراد مختلف به راحتی دسترسی به دیتاهای کاربر را نداشته باشند. آنر پلی از حس‌گر اثر انگشت سود می‌جوید که سطح امنیت اسمارت‌فون را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. اما آنر پا را فراتر گذاشته و از اسکن چهره هم برای افزایش امنیت استفاده کرده. به این ترتیب فقط شما می‌توانید گوشی را آنلاک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH