با بهترین اپلیکیشن‌های گلکسی واچ سامسونگ آشنا شوید!

سامسونگ گلکسی واچ (یا همان Gear S4) یکی از پوشیدنی‌های پرطرفدار در بین همه علاقمندان است. هر چند این ساعت هوشمند به‌جز چند ارتقا، تحول آن‌چنان زیادی نسبت به Gear S3 پیدا نکرده، اما نباید از بهبودهای جدیدی که در آن رخ داده به‌سادگی گذشت. گلکسی واچ با داشتن باتری قوی، GPS داخلی برای مسیریابی و ناوبری مستقل، نمایشگر امولد و بسیاری از ویژگی‌های مختص تایزن، تبدیل به یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار شده است. اگر به‌تازگی آن را تهیه کرده‌اید یا تازه به فکر خریدش هستید و هنوز نمی‌دانید اپلیکیشن‌های خوب ارایه شده برای آن کدام‌ها هستند، با ما همراه باشید تا شما را با بهترین برنامه‌های سامسونگ گلکسی واچ آشنا کنیم.

از آنجاییکه سامسونگ این اپلیکیشن‌ها را از طریق گلکسی اپ استور منتشر کرده، بنابراین امکان لینک دادن به آن‌ها در اینجا مقدور نیست، اما نگران نباشید چون هر یک از آن‌ها به‌سادگی و تنها با فشردن یک تب Install بر روی ساعت نصب خواهند شد.

Facer 

اگر به‌دنبال شخصی‌سازی ساعت هوشمند خود هستید، Facer یک برنامه فوق‌العاده برای ایجاد واچ فیس‌های دلخواه‌تان بر روی تایزن، Android Wear و watchOS است. اگر از فیس‌هایی که در گلکسی اپ استور ارایه شده راضی نیستید این برنامه چاره کار شماست. Facer همچنین شامل مجموعه‌ای با بیش از ۳۰۰۰۰ تم مختلف است که توسط افراد بسیاری در سرتاسر جهان ساخته شده‌اند. شما هم می‌توانید یکی از آن‌هایی را که خودتان درست کرده‌اید با دیگران به اشتراک بگذارید. این برنامه از امکانات زیادی مانند فونت‌ها و تصاویر پس‌زمینه برای استفاده در طراحی‌های شخصی برخوردار است.

Spotify

اسپاتیفای یکی از اپلیکیشن‌های مهم برای استریم و پخش موزیک در موقع کار و حرکت است. شما به‌راحتی می‌توانید با حاشیه چرخان گلکسی واچ آن را کنترل کنید. ضمنا اسپاتیفایِ ارایه شده بر روی گلکسی واچ، از حالت آفلاین هم پشتیبانی می‌کند. این بدین معنی است که حتی اگر امکان تترینگ با یک اسمارت‌فون را ندارید، بازهم قادر خواهید بود از موزیک‌های موردعلاقه خود در حین حرکت و کار لذت ببرید. این ویژگی، باعث آزادی عمل بیشتر شما شده و لازم نیست که حتما گوشی خود را به همراه داشته باشید.

PEAR Sports

با در نظر گرفتن اپلیکیشن‌های کمی که در زمینه سلامت بر روی تایزن وجود دارند، Samsung Health یکی از برنامه‌های نسبتا خوب برای استفاده در گلکسی واچ سامسونگ است. اما اگر به‌دنبال برنامه دیگری هستید شاید PEAR Sports انتخاب بهتری باشد، چرا که این برنامه صدها برنامه تمرینی ارایه شده توسط مربیان و ورزشکاران مشهور را در رشته‌های مختلفی از جمله دوندگی، دوچرخه‌سواری، انعطاف‌پذیری، قدرت بدنی و ریکاوری در اختیار شما قرار می‌دهد. PEAR، در سطوح مقدماتی تا پیشرفته، چیزهای زیادی را برای یاد گرفتن خواهد داشت.

Glympse

Glympse، برای به‌اشتراک گذاری آنی مکان با دیگران برنامه‌ای بسیار عالی به‌حساب می‌آید، به‌ویژه برای مواقعی که به‌خاطر دوندگی نمی‌توانید به‌طور کامل توضیح دهید که دقیقا کجا هستید. فقط کافی است با GPS ساعت و چند تب ساده، کسانی را که منتظر شما هستند از موقعیت خود مطلع نمایید. شما همچنین می‌توانید با فشردن دکمه Request، از دوستان‌تان بخواهید که مکان‌شان را با شما به‌اشتراک بگذارند.

Here WeGo

Here WeGo، یکی از بهترین برنامه‌های مسیریابی برای پوشیدنی‌هاست. بر روی گلکسی واچ شما مجبور نیستید آن را با اپلیکیشن Here گوشی همگام‌سازی کنید. البته باید از قبل نقشه‌ها را به آن داده باشید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا مسیرهای حرکت خود را طراحی و برنامه‌ریزی نمایید و اطلاعات و داده‌های خود را برای استفاده بعدی در آن وارد کنید.

Flipboard News briefing

به‌جرات می‌توان گفت که Flipboard جزو یکی از بهترین برنامه‌های خواندن خبر برای ساعت‌های هوشمند به‌حساب می‌آید و به‌طور پیشفرض بر روی Gear S3 و Gear Sport هم وجود دارد. گرچه نمایشگر کوچک ساعت ممکن است اجازه خواندن عمیق اخبار را به شما ندهد اما رابط کاربری Flipboard به‌نحوی طراحی شده که خلاصه‌ای از خبرهای مهم روز را به نمایش خواهد گذاشت و اگر تمایل به خواندن کامل موردی را داشته باشید می‌توانید با تب بر روی خبر، آن را به‌طور کامل مشاهده کنید. اسکرول کردن، هم از طریق صفحه لمسی و هم به کمک حاشیه چرخان ساعت قابل انجام خواهد بود.

Find My Car

Find My Car، برنامه‌ای کوچک اما بسیار کاربردی برای مواقعی است که محل پارک ماشین خود را فراموش کرده‌اید. این اپلیکیشن با استفاده از GPS داخلی گلکسی واچ به شما نشان می‌دهد که چقدر با وسیله خود فاصله دارید. همچنین می‌توانید با صدای خودتان اطلاعات مربوط به محل پارک خودرو را به آن بدهید تا در مکان‌هایی که برایتان ناشناخته است، به‌سرعت ماشین‌تان را پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH