دیجی کالا مجبور به اخراج 175 کارمند خود شد!

در حالی که بسیاری از ایرانی‌ها شاید استخدام در دیجی کالا را یک آرزوی بسیار بزرگ بدانند ولی این روزها حال و روز این فروشگاه اینترنتی بزرگ خوب نیست و در یک نامه بلند بالا، خبر از تعدیل نیروی 175 نفری داده که از خانواده این هلدینگ بزرگ اینترنتی خارج می‌شوند!

به گزارش آی‌تی‌رسان، ساعاتی پیش نامه‌ای بین خبرنگاران دست به دست شد که نشان می‌داد فروشگاه اینترنتی دیجی کالا؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور به دلایل مختلف از جمله وضعیت بد اقتصادی و اوضاع نرخ ارز دست به تعدیل نیرو زد که به گفته مدیران این شرکت، این تعداد کمترین مقداری بود که آن‌ها برای حفظ حیات این فروشگاه می‌توانستند تعدیل کنند.

استخدام در دیجی کالا

در این نامه گفته شده است که در 6 ماهه اول سال 97 در حال مانیتور کردن وضعیت بودند تا تصمیم گیری عجولانه نداشته باشند ولی ادامه‌دار شدن وضعیت و حتی بدتر شدن آن منجر به این تصمیم گیری شده است.

با توجه به این وضعیت باید گفت که استخدام در دیجی کالا و دیگر شرکت‌های بزرگ اینترنتی به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شده است که در صورت عدم مدیریت و برنامه ریزی درست از سوی مسئولین امر به یک بحران جدید در فضای اشتغال کشور تبدیل خواهد شد.

تصویر نامه منتشرشده

5 در مورد “دیجی کالا مجبور به اخراج 175 کارمند خود شد!”

  1. امیرحسین علیزاده

    دیجی کالا هر روز بزرگ تر از دیروز شده و طبیعتا هر شرکتی که بزرگ میشه مشکلات جدید تر و شرایط سخت تری رو تجربه میکنه من با گفته دوستان در رابطه با گران فروشی دیجی کالا و بنجل فروشی ان موافق نیستم چون دیجی کالا همچنان بهترین محصولات با بهترین قیمت ها را ارائه میکنه و اون جنس های کیفیت پایین تری که درون سایت وجود داره فروشندش دیجی نیستش بلکه سایر فروشنگان هستن که از طریق سایت دیجی اقدام به فروش میکنن حتی دیجی کالا این مشکلات هم پیش بینی کرده که اگر مشتری از خریدش ناراضی بود تا ۷ روز حتی سلیقه ای هم میتونه کالاشو مرجوع کنه تا یه خاطره بد از یک خرید اینترنتی نداشته باشه
    به نظر من دوستان بیشتر از حد کم لطفی کردن به این برند مردمی و ایرانی

    2
    5
  2. سال 88 یک اسپیکر لاجیتک خریدم قشنگ یادمه نصف بازار میداد ولی الان مثل بازار مولوی شده هر جنس خراب و بنجل(فقط 1 دونه موجود داره) اینجا و بامیلو پیدا میشه قشنگ معلومه مدیریت قبلیش کاملا فروختن رفتن.
    ی جنس جمعه سفارش دادم برای 2شنبه . زنگ زدن موجودی نداریم !
    پولم میگیرن اینو میکن دوروییع

    3
    3
  3. واقعا مسخره ست
    بی عرضه گی و بی کفایتی خودتون رو به جای دیگه ربط میدین
    من بعنوان یک مشتری یک زمانی از خریدهایی که از شما داشتم لذت می بردم
    اما در چند سال اخیر علیرقم بزرگ شدن نام دیجی کالا سرویس دهی و خدمات به مشتریان هر روز کوچکتر و ضعیف تر از روز قبل بود، سری به همین فضای مجازی بزنید و اعتراضات مردم را در چند سال اخیر ببینید
    رسما و علنا به شیوه های مختلف مشتریان را به بازی می گیرید
    در خرید اخیری که از این فروشگاه داشتم از ۸ قلم کالا ۳ قلم آن مشکل داشت، یکی بقدری فاسد و افتضاح بود که همان لحظه دور انداختم و ۲ مورد خرید دیگر اصلا آن چیزی نبود که سفارش دادم، یک مورد در داخل بسته شفاف همان کالای خریداری شده کالای دیگری را قرار داده بودند و ارسال شده بود و جالب اینجاست که حتی یکنفر در این شرکت عریض و طویل وجود ندارد که سفارش مشتری را با کالایی که قصد ارسال آنرا دارند مطابقت دهد! فقط یک برچسب دیجی کالا روی آن می چسبانند و ارسال می نمایند! ، پس از یکهفته ۱۰ روز پیگیری تلفنی، شکایت به واحد شکایات یک قلم را به جهت دریافت کالایی که سفارش دادم، مرجوع نمودم اما در نهایت پس از ۲ هفته از زمان خرید علیرقم موجود بودن و فروش همان کالا عنوان می نمایند فقط مبلغ به حساب شما واریز می شود و امکان ارسال مجدد کالا نیست، وضعیت ارسال، زمانبندی و هماهنگی هم که به معنای واقعی فاجعه شده
    آقایان محمدی عزیز در خصوص ریزش مشتریان این ایراد در درون مجموعه خود پیگیر باشید

    4
    7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH