هواشناسی

بهترین اپلیکیشن‌های هواشناسی اندروید را بشناسید

با ظهور موبایل‌های هوشمند اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها نیز عرضه شدند و زندگی را متحول کردند. می‌توانیم با کمک آن‌ها تاکسی بگیریم، غذا سفارش دهیم و از وضعیت آب‌و‌هوا خبردار شویم. اگر می‌خواهید بهترین برنامه‌های هواشناسی اندروید را بشناسید و اطلاعات دقیقی از وضعیت هوای روزهای بعد در اختیارتان باشد، پس در ادامه با ما همراه باشید.


1Weather

این اپلیکیشن در بسیاری از سایت‌های معتبر جهان امتیاز بالایی را کسب کرده و در فروشگاه گوگل نیز به «انتخاب ادیتورها» تبدیل گشته است. کاربران هم به 1Weather روی خوش نشان داده‌اند و تا حالا بیش از ۱۰ میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده است. در این نرم‌افزار می‌توانید وضعیت آب‌‌و‌هوای امروز را در هر ساعت مشاهده نمایید و به اطلاعات اضافی نیز دسترسی داشته باشید. به این ترتیب از میزان رطوبت هوا باخبر خواهید شد و احتمال بارش باران را می‌بینید. ویجت‌های متنوعی نیز برای اپلیکیشن وجود دارند تا راحت‌تر با آن کار کنید و سریع‌تر به 1Weather دسترسی داشته باشید. اگر هم ساعت هوشمند دارید، این برنامه می‌تواند در این پلت‌فرم نیز همراهی‌تان کند و از وضعیت آب‌و‌هوا مطلع‌تان سازد.

Accuweather

یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که در فروشگاه اندروید به چشم می‌خورد، بی‌تردید Accuweather است. گفتنی‌ست این اپلیکیشن به‌صورت پیش‌فرض بر روی بسیاری از دستگاه‌ها نصب است و از طرفی طیف وسیعی از برنامه‌ها از این منبع مورد اعتماد اطلاعات خود را می‌گیرند. در واقع این اپلیکیشن دیتاهای بیش‌تری را در اختیارتان می‌گذارد و تا چندین روز بعد می‌توانید وضعیت آب‌وهوا را ببینید. در این صورت قادرید برای مسافرت‌های خود برنامه‌ریزی کنید و برنامه خود را با شرایط هوا تنظیم نمایید. پیش‌بینی دقیقه به دقیقه نیز در نظر گرفته شده تا به‌صورت لحظه‌ای از وضعیت بارش مطلع شوید. ویجت‌هایی نیز طراحی شده تا سریع‌تر به اطلاعات دسترسی داشته باشید. Accuweather امتیاز بالایی را در گوگل‌پلی کسب کرده و هم‌‌چنین بیش از ۵۰ میلیون بار از این فروشگاه دانلود شده است.

YoWindow

هواشناسی

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک اپلیکیشن است و بدون وجود آن کار با برنامه‌ها غیرممکن می‌شود. توسعه‌دهنده YoWindow این موضوع را درک کرده و برای این اپ از یک رابط کاربری دوستانه و تعاملی بهره برده است. فقط باید انگشت‌تان را روی صفحه بکشید تا به وضعیت آب‌و‌هوا در هر ساعتی از روز دسترسی داشته باشید. به این ترتیب لزومی ندارد با منوها و تب‌ها کار کنید و سریعا می‌توانید از شرایط هوا باخبر گردید. با این حال، سادگی ظاهر YoWindow یکی دیگر از جذابیت‌های آن به شمار می‌آید و نظر هر کسی را جلب می‌کند. ویجت‌هایی نیز برای راحتی شما به‌صورت زیبا و ساده‌‌ای دیزاین شده‌اند تا با یک نگاه از وضعیت آب‌و‌هوا مطلع شوید. این نرم‌افزار توانسته ادیتورهای گوگل‌پلی را راضی کند و به انتخاب آن‌ها تبدیل شده. امتیاز بالای اپلیکیشن نیز افتخار دیگری است که کاربران را مجاب به نصب YoWindow می‌کند.

Carrot Weather

اگر می‌خواهید برنامه‌های جدید را در حوزه تشخیص وضعیت آب‌و‌هوا داشته باشید و از برنامه‌های معمولی خوش‌تان نمی‌آید، Carrot Weather یکی از بهترین گزینه‌های شماست. در حقیقت این اپ با شما حرف می‌زند و از آب‌و‌هوا مطلع‌تان می‌کند. البته قابلیت‌های جذاب دیگری نیز حضور دارند. برای مثال رابط کاربری زیبا و چشم‌گیر این مجموعه دسترسی سریع به اطلاعات را فراهم کرده و قادرید با کشیدن دست بر روی صفحه کارهای خود را انجام دهید. ویجت‌های بسیاری نیز برای‌تان تدارک دیده شده که قادر به شخصی‌سازی آن‌ها هستید و مثلا می‌توانید رنگ‌شان را تغییر دهید. Carrot Weather یکی از نرم‌ازفزارهای تازه‌وارد بخش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و در حال حاضر تنها ۱۰۰ هزار بار از گوگل‌پلی دانلود شده است. در کنار ورژن رایگان، نسخه پولی این نرم‌افزار نیز به چشم می‌خورد که با خرید آن دیگر تبلیغات نشان داده نمی‌شوند و می‌توانید بدون مزاحم شرایط هوا را بررسی کنید.

Dark Sky

یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید برای اطلاع یافتن از وضعیت آب‌و‌هوا برای پلت‌فرم اندروید و هم آی‌او‌اس دانلود کنید، این مورد است. Dark Sky تا حالا ۵۰۰ هزار بار از فروشگاه گوگل دریافت شده و امتیاز نسبتا بالایی را کسب کرده. قابلیت رادار که در بیش‌تر اپ‌ها نادیده گرفته می‌شود، در این مجموعه حضور فعالی دارد و به‌صورت لحظه‌ای اطلاعات وضعیت هوا در دسترس‌تان قرار می‌گیرد. اما باید توجه کنید کار با این برنامه کمی سخت است و ویژگی‌های حرفه‌ای آن باعث می‌شود فقط کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مند به علم هواشناسی به راحتی با Dark Sky کار کنند. در این اپلیکیشن به‌روزرسانی دیتاها به‌طور دقیقه‌ای انجام می‌شود و در این صورت همیشه اطلاعات صحیحی در اختیارتان قرار می‌گیرد. رابط کاربری ساده مجموعه، ظاهری جذاب برای آن‌ فراهم کرده و دیزاین مدرن کمی از سردرگمی یوزر می‌کاهد.

Today Weather

هواشناسی

گوگل‌پلی هر سال از بهترین برنامه‌ها پرده برمی‌دارد و جالب است بدانید این برنامه توانسته در لیست بهترین نرم‌افزارهای سال ۲۰۱۷ فروشگاه گوگل قرار بگیرد. پس انتظارات از Today Weather بالا می‌رود و توقعات زیادی از این مجموعه برتر داریم. در واقع این اتفاق افتاده و با یک اپلیکیشن هواشناس جذب و کاربرپسند طرف هستیم که وضعیت آب‌و‌هوا را به‌طور لحظه‌ای به اطلاع‌تان می‌رساند. خوش‌بختانه قابلیت هشدار نیز در نظر گرفته شده. به این ترتیب اگر شرایط هوا در چند روز آینده توفانی بود، Today Weather با نوتیفیکیش شما را باخبر می‌سازد. این اپ توانسته امتیاز بالایی را در گوگل‌پلی کسب کند و تا حالا بیش از ۱ میلیون بار دریافت شده.

Yahoo Weather

هواشناسی

اگر بخواهید سریعا از وضعیت آب‌و‌هوا مطلع شوید و مایل به نصب یک برنامه ساده و در عین حال زیبا هستید، Yahoo Weather گزینه بسیار مناسبی برای شماست. رابط کاربری مجموعه کار با آن را ساده‌تر کرده و هر کسی می‌تواند با این برنامه کار کند. در اصل همین موضوع باعث شده نرم‌افزار Yahoo امتیاز بالایی را کسب کند و تا حالا بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است. شما با اسکرول در صفحه اصلی به دیتاهای اضافی نیز دسترسی دارید و به‌عنوان مثال می‌توانید وضعیت بارش، دما و رطوبت را مشاهده کنید. شخصی‌سازی یکی از المان‌های دوست داشتنی این اپ شمرده می‌شود که به شما امکان این را می‌دهد تا والپیپر صفحه اصلی را تغییر دهید یا ویجت‌ها را براساس سلیقه خود متحول کنید. گفتنی‌ست با کمک Yahoo Weather قادرید شرایط آب‌و‌هوا را در هر ساعت از روز مشاهده کنید و به‌صورت لحظه‌ای وضعیت بارش را ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH