لحظات زندگی خود را با قابلیت تصویربرداری فوق آهسته هواوی nova 3i ثبت کنید

به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و تصاویر برای بیشتر افرادی که در عصر اطلاعات زندگی می‌کنند، به ماهیت اصلی حضور آنها در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که زیرساخت‌های مخابراتی و فناوری‌های پیشرفته موبایلی عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیت را به یک داده مناسب جهت به اشتراک گذاری تبدیل کرده است.

پدیده عکس گرفتن، در عصر حاضر، برای کاربران از همه اتفاقات پیرامون اتفاق مهمتری محسوب می‌شود و این مسئله توجه کاربران را به عملکرد دوربین‌های نصب شده در گوشی‌های هوشمند بیشتر جلب کرده است تا محبوبیت این دستگاه‌ها افزایش یابد. شرکت هوآوی که در زمینه دوربین‌های موبایلی همواره یک نوآوری ویژه برای کاربران ارایه کرده است به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود موسوم به هواوی نوا 3i رونمایی کرد. این دستگاه جدید به گونه‌ای ساخته شده است که قابلیت تصویربرداری با سرعت بسیار کند را نیز دارد. گوشی هوشمند جدید هوآوی که برای جوانان طراحی شده است، جدیدترین فوق‌ستاره هوآوی برای عکاسی و فیلمبرداری محسوب می‌شود و از این نظر گوی سبقت را از تمامی رقبا ربوده است.

اسلوموشن ببینید

لحظات هیجان انگیز در زندگی واقعی زودگذر هستند. با این توضیح ممکن است شما ترجیح دهید زمانی که روی اسکیت حرکت می‌کنید تصویر 360 درجه از خود بگیرید، یا زمانی که از خط پایان عبور می‌کنید این لحظه را به خاطره‌ها بسپارید. باید توجه داشته باشید که تمام این لحظات را می‌توانید به کمک nova 3i Huawei به بهترین شکل ثبت کنید. شما همچنین این قابلیت را در اختیار دارید که هنگام پخش تصاویر آن را تا 16 بار کندتر کنید و تمام لحظات را با دقیق‌ترین جزییات مشاهده کنید. به این ترتیب، به راحتی می‌توانید تمام نقاط و اتفاقاتی را که در حالت عادی مشاهده نشده بودند با دقت فراوان زیر نظر بگیرید.

هوآوی P Smart Plus

برای توضیح دقیق‌تر می‌توانید سه مرحله زیر را به عنوان مثال توجه قرار دهید. مرحله نخست چشمک زدن است که می‌توانید آن را در دو بخش مجزا مورد توجه قرار دهید: پیش از چشمک زدن و بعد از چشمک زدن. اگر قرار باشد از قبل و بعد از چشمک زدن خود به صورت جداگانه تصویربرداری کنید این اتفاق بسیار مشکل خواهد بود. در اینجا حالت تصویربرداری فوق آهسته nova 3i Huawei به شما کمک می‌کند به راحتی این لحظه را ثبت کنید. زمانی که حرکت چشم خود را با سرعت 480 فریم در ثانیه به ثبت می‌رسانید، به دقت می‌توانید آن را با جزییات دقیق مشاهده کنید.

البته این محصول نخستین تجربه هوآوی برای ساخت گوشی هوشمند مجهز به قابلیت تصویربرداری با سرعت بسیار کند نیست. قابلیت مذکور در گوشی هوشمند nova 3i Huawei نیز مورد پشتیبانی قرار گرفته بود. تصویربرداری در حالت فوق آهسته همواره برای کاربران سرگرم‌ کننده بوده است و با این وجود هوآوی سعی کرده است آن را در یک سطح جدید با قابلیت‌های پیشرفته‌تر در اختیار کاربران بگذارد. قابلیت جدید تصویربرداری در حالت فوق آهسته در گوشی هوشمند nova 3i Huawei این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با سرعت 480 فریم در ثانیه فیلمبرداری کنند و یک تجربه متفاوت را نسبت به آنچه که تاکنون دیده بودند در اختیار داشته باشند.

عکاسی حرفهای با کمک هوش مصنوعی

استفاده از این قابلیت فراتر از مثال یاد شده برای شما کاربرد خواهد داشت. با گسترش پلتفرم‌های اجتماعی نظیر Tik Tok مخصوص به اشتراک گذاری تصاویر ویدیویی تمایل کاربران به انتشار تصاویر ویدیویی شخصی خود روی اینترنت هم افزایش یافته است و در این میان nova 3i Huawei می‌تواند یک ابزار مناسب باشد تا به کمک آن یک جشن آنلاین برای خود برگزار کنید. این گوشی هوشمند با دوربین دوگانه 24 و 2 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 16 و 2 مگاپیکسلی در قسمت پشت بدنه به صورت کامل از فناوری هوش مصنوعی هم پشتیبانی می‌کند تا در هر فضا بهترین عکس‌ها را تهیه کنید.

علاوه بر عملکرد بالای گوشی، nova 3i Huawei همچنین یک صفحه نمایش بدون لبه در اختیار شما قرار می‌دهد که تصاویر با کیفیت بالا در آن به نمایش در می‌آیند. در مجموع می‌توان گفت که این محصول با چهار دوربین دیجیتالی مجهز به فناوری هوش مصنوعی و پشتیبانی از قابلیت ضبط تصاویر با سرعت فوق آهسته، لحظه فوق العاده زندگی شما را که به سرعت در حال گذر هستند برای همیشه ثبت می‌کند. سری محصولات nova Huawei در اصل یک ابزار ساده نیستند و از آنها می‌توان به عنوان یک روش جدید برای تطبیق با زندگی یاد کرد. شما هم می‌توانید همین امروز آن را در زندگی روزمره خود تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH