به‌زودی اینستاگرام به کاربران اجازه تگ زدن دوستان بر روی ویدئو‌ها را خواهد داد

اینستاگرام در حال تست یک ویژگی جدید برای برند خود است که به کاربرانش این امکان را خواهد داد تا بتوانند دوستان خود را بر روی ویدیو‌ها تگ نمایند. البته این اولین و طبیعتا آخرین ویژگی نخواهد بود که اینستاگرام پیش از انتشار همگانی آن مورد آزمایش قرار خواهد داد. چند روز قبل نیز این شبکه اجتماعی محبوب اقدام به معرفی یک تغییر مثبت دیگر برای کاربران نموده بود.

اینستاگرام اینستاگرام

براساس این بهینه‌سازی جالب، زحمت کاربران اینستاگرام برای پاسخ‌گویی (Reply) با استفاده از ایموجی بسیار ساده‌تر شده است. این ویژگی خاص از ماه مه مورد آزمایش قرار گرفته بود و پس این احتمال می‌رود که قابلیت تگ‌زدن ویدیو‌ها نیز طی یک پروسه مشابه سه چهار ماهه مورد بررسی قرار بگیرد و پس از آن عرضه شود.

به گزارش وبسایت تخصصی TechCrunch، ویژگی تگ‌زدن ویدیو‌ها به همان شیوه مورد استفاده برای تگ زدن تصاویر در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال اینستاگرام بدین منظور از یک آیکن متفاوت برای آن استفاده خواهد نمود و شما می‌توانید لینک افرادی را که مایل به تگ زدن آنها هستید، از لیست انتخاب نمایید. برای این منظور شما باید در یک صفحه جدید که People in this Video (افراد حاضر در این ویدیو) نامیده می‌شود، افراد مورد نظر را انتخاب نمایید.

در حال حاضر بر خلاف عکس‌ها، در ویدیو‌های اینستاگرام امکان تگ زدن افراد وجود ندارد ولی امیدواریم به زودی این امکان در اختیار کلیه کاربران قرار بگیرد. البته این احتمال وجود دارد که در طی پروسه تست و بررسی تغییراتی در این ویژگی ایجاد شود اما طی اطلاعات موجود روند کاری به صورتی است که در بالا به آن اشاره شد. به علاوه لازم به ذکر است که این ویژگی فعلا تنها برای نسخه موبایلی اینستاگرام مورد آزمایش قرار می‌گیرد و هنوز نسخه وب اینستاگرام در برنامه زمانبندی این تست جایی ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH