اپل از بند‌های جدید سری 3 و 4 اپل‌ واچ با رنگ‌ها و جنس‌های متنوع رونمایی کرد

شرکت اپل اوایل صبح امروز بعد از معرفی سری چهارم ساعت‌های هوشمند خود، از مدل‌های جدید بند‌های‌ اپل واچ نیز رونمایی نمود. بر اساس سنت رایج مراسم اپل در ماه سپتامبر، این شرکت طیف رنگ‌ها و مدل‌های جدید بند‌های مخصوصی که برای ساعت‌های هوشمند‌اش طراحی کرده است را در برابر دیدگان حضار به نمایش گذاشت.

اپل واچ

این بند‌ها براساس بازخورد‌های جدید اپل دارای طیف اندازه متنوعی هستند و سایز‌های بزرگ‌تر را نیز پوشش می‌دهند. از دستگاه‌های 38 میلیمتری قدیمی تا مدل‌های 40 میلیمتر جدید را پشتیبانی می‌کنند. حتی برای مدل‌های بزرگ‌تر از 42 و 44 میلیمتری نیز مشکلی نخواهند داشت.

این بند‌ها از طیف رنگ‌های متداول شروع می‌شوند و اپل، بند‌های اسپورت خود را اکنون با سه رنگ نکتارین، بلو هورایزن و خاکستری لاوندر عرضه می‌کند. به علاوه لوپ اسپورت (Sport Loop) نیز در طیف رنگی نکتارین هم اکنون برای خرید در دسترس است البته رنگ‌های بلو کیپ‌کد، ایندیگو، هیبیسکوس و خاکستری استورم نیز عرضه می‌شوند.

طرح‌ پیشنهادی برای لوپ‌ میلانس (Milanese Loop) با استیل ضد زنگ نیز شامل مدل طلایی است که به همراه تکه‌های چرمی زیادی مزیین شده است. البته به طور خاص در هر دو گروه لوپ، دو طیف رنگی فارست گرین و بلو کیپ‌کد موجود است. بر همین اساس، بند چرمی سگک‌دار نیز برای فروش تدارک دیده شده است که در رنگ‌های پونی‌پینک و پروداکت (قرمز) و دیگر موارد که اشاره شد، به مشتریان علاقه‌مند عرضه می‌شود. اپل همچنین به طور جداگانه، طیف رنگی بند‌های چرمی هرمس را نیز توسعه داده است که شامل بند‌های سینگل‌تور و دبل‌تور می‌شود و البته در ترکیب‌بندی‌های متنوعی از جمله بوردو، اکستریمی رز، ایندیگو یا رز، گچی (Craie) و اورنج سوئیفت آنها را برای فروش آماده کرده است.

خب بعد از بحث در مورد رنگ‌ها که برای سادگی انتخاب می‌توانید تصاویر کامل آنها را در ادامه مشاهده کنید، نوبت به قیمت این محصولات می‌رسد. برای کسانی که علاقه‌مند به خرید یکی از بند‌های جدید اپل هستند، بند اسپورت و لوپ اسپورت، هر کدام 49 دلار ناقابل هزینه خواهد داشت. در حالی که لوپ میلانس، لوپ چرمی و بند چرمی سگک‌دار همگی برچسب قیمت 149 دلاری را به همراه خواهند داشت. البته هنوز به قسمت گران ماجرا نرسیده‌ایم زیرا برای تهیه بند‌های هرمس اپل به ترتیب برای سینگل‌تور 339 دلار و برای دبل‌تور 489 دلار نیاز است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH