علی بابا محلی برای توسعه فردی نیروی انسانی

علی ‌بابا بزرگترین سامانه فروش آنلاین بلیط در ایران است که خدمات خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

این شرکت با بیش از 500 نیروی متخصص، بزرگترین استارتاپ گردشگری ایران است. استارتاپی که کار کردن در آن به معنای پذیرفتن چالش‌های جدید است و به همین دلیل است که علی بابا محلی برای پیشرفت و توسعه فردی و گروهی است.

می‌توان گفت که چابکی، پیشروی و نوآوری از ویژگی‌های اصلی علی‌بابا هستند که در همه بخش‌و دپارتمان‌ها دیده می‌شود.

در علی بابا از فرهنگ راهبری پیروی می‌شود و مدیران این شرکت در نقش مربیانی برای پرورش نیروهای حرفه‌ای‌تر فعالیت می‌کنند.

اما آنچه موجب شده است علی ‌بابا در لیست موفق‌ترین‌ها در اکوسیستم استارت‌آپی کشور قرار گیرد، توجه و تعهد به موضوع‌های توسعه فردی همچون عاملیت، حرمت کلام و گفت خنثی و شنود موثر است. به این ترتیب تمام سرمایه انسانی علی ‌بابا، بدون در نظر گرفتن جایگاه سازمانی می‌توانند در مورد ایده و کارهای یکدیگر گفتگو کنند.

این شرکت علاقمند است فرهنگ کاری را به سایر شرکت‌ها و به صورت کلی جامعه کسب و کار ایران بسط دهد تا شاهد افزایش بهره‌وری در کار و ایجاد محیط خوشایند برای پرسنل و مدیران باشیم.

همچنین علی بابا همواره پذیرای همکاری با دانش‌آموختگان و متخصصان حوزه برنامه‌نویسی یوده و علاقمندان به همکاری و استخدام در علی بابا می‌توانند رزومه خود را به صفحه فرصت‌های شغلی علی بابا به آدرس jobs.alibaba.ir  ارسال کنند.

1 در مورد “علی بابا محلی برای توسعه فردی نیروی انسانی”

  1. علی بابا فقط محلی برای بالا بردن و موقعیت دادن به افرادیه که هیچ تخصص و مهارتی ندارن فقط بلدن خوب تظاهر کنن و نمایش بدن، علی بابا فقط به این افراد بها میده، طی یه سال گذشته آمار بگیرین چقدر نیروی متخصص رو یا اخراج کرده یا کاری کرده خودشون بزارن برن، تو علی بابا هیچ امنیت شغلی وجود نداره!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH