مانیتور

با بهترین مانیتورهای ایسوس آشنا شوید (مهرماه ۹۷)

دنیای مدرن پر از گجت‌های شگفت‌انگیز است که هر کدام به‌نحوی زندگی را برای‌مان جذاب‌تر و ساده‌تر می‌کنند. یکی از این وسایل کارآمد، مانیتورها هستند. با کمک آن‌ها می‌توانید محتواها را به شکلی زیباتر و خیره‌کننده تماشا کنید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید. در این نوبت می‌خواهیم به بهترین‌ مانیتورهای ایسوس بازار بپردازیم. پس با ما همراه باشید.


XG27VQ

مانیتور

اگر به‌دنبال یکی از برترین مانیتوهای شرکت تایوانی ایسوس هستید و مایلید گیم‌های مختلف را به‌صورت حرفه‌ای تجربه کنید، حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. تکنولوژی ساخت ال‌ای‌دی است و برای همین نسبت به نمونه‌های ال‌سی‌دی کم‌مصرف‌تر و در عین حال از روشنایی بیش‌تری بهره می‌گیرد. هم‌چنین رنگ‌ها نیز اغراق‌آمیز به نمایش در می‌آیند که باعث جذابیت بیش‌تر دیسپلی شده. صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی انجام پروژه‌های عظیم را ساده‌تر می‌کند و به‌لطف رزولوشن دستگاه می‌توانید فیلم‌ها و عکس‌ها را با تمام جزئیات و ریزه‌کاری‌ها مشاهده کنید. برای گیمرها زمان‌پاسخ‌گویی مانیتور نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چراکه نقشی حیاتی را ایفا می‌کند و اگر عملکردی قابل قبول نداشته باشد، کاربر قادر به برنده شدن یا حتی لذت بردن از بازی نخواهد بود. برای همین ایسوس XG27VQ را با‌ آخرین تکنولوژی‌ها ساخته و به این ترتیب از سرعت‌عمل بسیار بالایی سود می‌برد. پورت‌های متعددی هم در قسمت پشتی دیوایس تعبیه شده تا محصول تایوانی با طیف وسیعی از گجت‌ها تعامل داشته باشد.

قیمت: ۶ میلیون تومان

VG245Q

مانیتور

بی‌تردید اندازه و کیفیت نمایشگر مهم‌ترین دلایل خرید یک مانیتور به حساب می‌آید. ایسوس برای این‌که ارزش خرید VG245Q را تا حد زیادی بالا ببرد، از یک دیسپلی عظیم‌الجثه بهره گرفته که فیلم‌ها را با نهایت دقت به نمایش می‌گذارد و گذشته از این، بازی‌ها را بدون هیچ کم‌و‌کاستی نشان می‌دهد. پس اگر می‌خواهید گیم‌های مورد علاقه‌تان را به‌طور جذابی تجربه نمایید، حتما این دستگاه را در سبد خرید خود قرار دهید. صفحه ۲۴ اینچی مجموعه انجام کارهای حرفه‌ای را راحت‌تر می‌کند و متون و آیکون‌ها درشت و خوانا هستند. گیمرها نیز زاویه دید زیادی در اختیار دارند و می‌توانند با یک نگاه طیف وسیعی را زیر نظر داشته باشند. سرعت در پاسخ‌گویی برای نمایشگرهای گران‌قیمت موضوعی حیاتی است و به همین علت ایسوس محصول خودش را با سرعت پاسخ‌گویی بسیار زیاد به بازار ارایه کرده است. در این صورت مانیتور فورا به دستورات شما عمل خواهد کرد و اعمال مختلف در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شوند. تولیدکننده درگاه‌هایی را در بخش پشتی گجت جای داده تا VG245Q با دیگر دیوایس‌ها ارتباط برقرار کند و به راحتی به دستگاه‌های مختلف متصل گردد. خوش‌بختانه شاهد ۲ اسپیکر هستیم که صداهای محیط بازی‌ها را با وضوح مناسب پخش می‌کنند.

قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

VP228HE

مانیتور

مانیتور به علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری این امکان را می‌دهد تا با لذت بیش‌تری از محتواها لذت ببرند و از زاویه جدیدی به تجربه گیم‌های مختلف بپردازند. با خرید VP228HE نیز می‌توانید طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها، عکس‌ها و کارهای دیگر را به‌طور حرفه‌ای انجام دهید و از بازی‌های جذاب PC نهایت استفاده را داشته باشید. صفحه‌نمایش تقریبا ۲۲ اینچی این محصول به شما آزادی زیادی می‌بخشد و زاویه دید بالایی در اختیارتان قرار می‌گیرد. به این ترتیب با یک نگاه قادر به دیدن بخش زیادی از فضای گیم هستید. پس به این راحتی‌ها شکست نمی‌خورید و دشمنان نمی‌توانند شما را غافل‌گیر کنند. افراد دیگر هم از این مانیتور راضی خواهند بود. تکنولوژی ساخت ال‌ای‌دی روشنایی بیش‌تری نسبت به نمونه‌های ال‌سی‌دی به این دستگاه بخشیده و به‌ لطف رنگ‌های اغراق‌آمیز این صفحات المان‌ها و عناصر گوناگون به‌صورت جذابی به نمایش گذاشته می‌شوند. سازنده تایوانی رزولوشن فول اچ‌دی را برای شما در نظر گرفته تا با کمک جزئیات تصاویر را ببینید و ضمنا فقط در فواصل نزدیک قادر به دیدن پیکسل‌ها خواهید بود که با توجه به فاصله معمول یوزر از مانیتور جای نگرانی ندارد. چراکه تمام محتواها با وضوح بالا نشان داده خواهند شد و مشکلی در تجربه کاربری ایجاد نمی‌گردد.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

VS197DE

مانیتور

اگر نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای خرید مانیتوری بپردازید و در عین حال خواستار یک دستگاه با عملکرد مطلوب هستید، بی‌شک VS197DE را مدنظر داشته باشید. ایسوس محصول خودش را با یک صفحه تقریبا ۱۹ اینچی روانه بازار کرده که با توجه به قیمت نهایی بسیار عالی تلقی می‌شود. از طرفی، فن‌آوری ساخت این دیسپلی یکی از دلایلی اصلی خرید VS197DE است. تکنولوژی ال‌ای‌دی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا به‌طور جذابی به تماشای محتواها بپردازند و به این ترتیب بازی‌ها لذت‌بخش‌تر خواهند شد. هم‌چنین طراحان نیز از رنگ‌های این دیسپلی ال‌ای‌دی راضی خواهند بود و می‌توانند المان‌ها و عناصر را به‌طور زیبا و خیر‌ه‌کننده‌ای ببینند. این فن‌آوری کم‌مصرف‌تر است و روشنایی بیش‌تری نسبت به ال‌سی‌دی‌ها به ارمغان می‌آورد. گفتنی‌ست با کمک VS197DE زاویه دید زیادی در اختیار دارید و گیمرها قادرند فضای زیادی از محیط بازی را در یک نگاه مشاهده نمایند. پس به آسانی غافل‌گیر نمی‌شوید و همیشه از حمله‌ها آگاه خواهید بود. زمان پاسخ‌گویی هم نسبت به محصولات دیگر در سطح قابل قبولی قرار دارد و مطمئن باشید مانیتور ایسوس ناامیدتان نمی‌کند.

قیمت: ۱ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH