گلکسی A6s نام نهایی اسمارت‌فون گلکسی P30 خواهد بود

مدتی پیش اخباری منتشر شده بود مبنی بر این که سامسونگ یک اسمارت‌فون میان‌رده به نام گلکسی P30 ارایه خواهد کرد. چند روز پس از فاش شدن این موضوع، گفته شد که نام نهایی این هندست تغییر خواهد کرد و این گوشی از سری محصولات A سامسونگ است. تا به امروز خبر دیگری از اسم این دستگاه منتشر نشده بود که امروز به لطف منابع آگاه مشخص شد، گوشی میان‌رده جدید کره‌ای‌ها با نام گلکسی A6s معرفی و عرضه خواهد شد.

براساس شنیده‌ها، گلکسی A6s با تمرکز اصلی بر روی بازار کشور چین، حضوری پر رنگ در آسیا خواهد داشت. انتظار می‌رود این هندست در کنار دیگر محصولاتی مانند گلکسی A7 2018 و گلکسی A9 Pro 2018 نقش موثری در بازگشت دوباره سامسونگ به بازار داشته باشد. در صورت عرضه جهانی این دیوایس، برای بهتر تشخیص دادن آن از اسمارت‌فون‌هایی مانند گلکسی A6 و A6 پلاس احتمالا باز هم نام گلکسی A6s تغییر می‌کند.

در حال حاضر انتظار می‌رود گلکسی A6s به همراه گلکسی A9 Pro 2018 در تاریخ یازدهم اکتبر رونمایی شود. به فاصله کوتاهی از معرفی، این محصولات در بازار نیز عرضه خواهند شد. با وجود مطالب گفته شده، به نظر می‌رسد تنها نکته مبهم باقیمانده مربوط به قیمت این محصولات خواهد بود. آیا باز هم باید منتظر یک قیمت کهکشانی از طرف سامسونگ باشیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH