وقتی آی‌فون اپل تبدیل به یک سنگ قبر می‌شود!

افرادی که از یک قبرستان روسی بازدید می‌کردند با دیدن یک سنگ‌ قبر منحصر‌به‌فرد غافلگیر شدند. در حقیقت هیچکس انتظار دیدن چنین سنگ قبری را در آنجا ندارد. داستان از این قرار است که در بین سنگ مزار‌های قبرستان Yuzhnoye، بر روی یک گور، سنگی به شکل یک آیفون 5 فوتی (حدود 1.5 متری) قرار دارد که کاملا از دیگر قبر‌های اطراف متمایز شده است.

سنگ‌ قبر

طرح آیفون این سنگ قبر، آن را به یک اثر هنری بدل کرده است. این سنگ قبر از یک سنگ سیاه‌ رنگ با هایلایت سفید تراشیده شده و تقریبا تمام جزییات گوشی‌های آیفون نیز بر روی آن به دقت کار شده است. دکمه هوم، اسپیکر‌ها، دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و همچنین در پشت آن لوگوی سیب گاز زده اپل به چشم می‌خورد. در قسمت صفحه نمایش آن نیز تصویر فرد متوفا که مربوط به ریتا شامیووای 25 ساله می‌شود، نصب شده است.

به گزارش Mirror، این سنگ قبر اوایل سال جاری برای گرامی داشت یاد ریتا که در ژانویه 2016 به دلیلی نامشخص فوت کرده است، بر روی قبر او کار گذاشته شد. در هر حال دیدن چنین سنگ قبری چیزی نیست همه همیشه با آن روبرو شویم و عملا به یک یادبود منحصر‌به‌فرد در این قبرستان تبدیل شده است. یکی از بازدیدکنندگان از این قبر در مصاحبه با یک خبرگزاری محلی گفت برای بار اول که آن را مشاهده کردم به نظرم رسید که دچار توهم شده‌ام. یک گوشی هوشمند آمریکایی درست از وسط قبرستان ما سر برآورده است؟

سنگ‌ قبر

البته به درستی مشخص نیست که سازنده این سنگ‌ قبر عجیب کیست، ولی احتمال می‌رود ساخته یک شرکت از منطقه سیبری باشد که کار سفارشات مربوط به تجهیزات جانبی مرگ‌ را انجام می‌دهند و به درخواست پدر او این بنای یادبود را آماده کرده‌اند. با این حال یک سنگ قبرساز محلی به نام Ilgam Galliulin ادعای طراحی این آیفون غول‌پیکر را مطرح کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH