کارکرد برخی قابلیت‌های اسمارت‌فون هواوی P20 با وجود سقوط از طبقه 21 یک ساختمان!

آیا گوشی شما پس از سقوط از طبقه 21 یک ساختمان همچنان می‌تواند روشن بماند و کار کند؟ بعید است حتی اسمارت‌فون‌های مقاومی نظیر بلک‌ویوو و مدل‌های نومو نیز از چنین حادثه‌ای جان سالم به‌در ببرند. اما یکی از کاربران اسمارت‌فون هواوی P20 پس از سقوط تصادفی هندست خود از بالکنی در طبقه 21 ساختمان، داستان جالبی را روایت می‌کند. وی انتظار داشت تا با برخورد دستگاه به زمین، گوشی به‌طور کامل نابود شود؛ اما این اتفاق رخ نداد. مطمئنا این اسمارت‌فون در نتیجه سقوط دچار صدمات شدیدی شده است؛ اما در رویدادی نادر، کارکرد گوشی متوقف نشد. همان‌طور که در تصویر به‌اشتراک گذاشته شده مشاهده می‌شود، گوشی همچنان در وضعیت روشن باقی‌مانده است.

به گفته مالک هندست، حتی برخی ویژگی‌ها نظیر فیس آنلاک، حسگر اثرانگشت و بلوتوث کار خود را به‌صورت یکپارچه ادامه می‌دهند. صرف‌نظر از آسیب فیزیکی بدنه و شکستن دوربین پشتی هندست، سایر قابلیت‌ها و اپلیکیشن‌ها از قبیل اتصال اینترنت، وی‌چت و … همچنان به شکل نرمال کار می‌کنند. حتی امکان دریافت تماس از طریق گوشی نیز وجود دارد.

با توجه به سقوط هندست از ارتفاع بیش‌ از 50 متر و سطحی فراتر از استاندارد سقوط 50 متری برای اکثر گوشی‌های موبایل، بدیهی است که چنین حادثه‌ای، کیفیت ساخت اسمارت‌فون هواوی P20 را مورد تحسین قرار خواهد داد. بنابراین دستگاه بسیار خوش‌شانس بوده که پس از سقوط از چنین ارتفاعی همچنان روشن مانده است. شرکت چینی هواوی پیشنهاد تعمیر گوشی را ارایه نموده است. یقینا این موضوع در نهایت به عرضه احتمالی یک دستگاه جدید توسط کمپانی منتهی خواهد شد. همچنین به کاربران توصیه می‌شود تا به همراه هندست خود از کیس‌های محافظ استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH