بهینه‌سازی واتس‌اپ برای آی‌فون‌های جدید با انتشار جدیدترین به‌روزرسانی این برنامه

نسخه iOS اپلیکیشن واتس‌اپ به منظور بهره‌برداری کامل از رزولوشن بالاتر آی‌فون XS مکس به‌روزرسانی شده است. واتس‌اپ اکنون با بهره‌گیری از تراکم پیکسلی بالاتر نمایشگر آی‌فون XS مکس قادر به نمایش محتوای بیش‌تر بر روی صفحه و مقیاس‌پذیری مناسب‌تر با ابعاد 6.5 اینچی نمایشگر است.

برنامه‌هایی که برای رزولوشن 2688 در 1242 پیکسلی آی‌فون XS مکس بهینه‌سازی نشده‌اند، به معیارهای آی‌فون X و آی‌فون XS به‌راحتی عقب‌گرد خواهند کرد. این موضوع بدان معناست که چنین اپلیکیشن‌هایی نمی‌توانند محتوا را به همان اندازه نمایش دهند؛ مگر آن‌که داده‌ها از رزولوشن مشابهی استفاده نمایند. در این میان، اختلاف چندان فاحش نخواهد بود؛ اما مشاهده رشد تعداد اپلیکیشن‌هایی که از چگالی پیکسلی بالاتر نمایشگر آی‌فون XS مکس به شکل مناسب‌تری بهره می‌گیرند، مایه خرسندی است.

بعلاوه جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ موجب بهینه‌سازی برنامه برای آی‌فون XR می‌شود که از رزولوشن منطقی مشابه با آی‌فون XS مکس، تنها با چگالی کمتر استفاده می‌کند. به‌عبارت دیگر بر اساس گزارشات وب‌سایت 9to5Mac، شیوه نمایش واتس‌اپ در هندست اقتصادی آی‌فون XR مشابه با الگوی نمایش آن در نمایشگر 6.5 اینچی آی‌فون XS مکس خواهد بود.

قابلیت پخش ممتد پیام‌های صوتی، مشخصه جدید دیگری است که در جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ معرفی می‌شود. به‌عنوان مثال در صورتی‌که مجموعه‌ای از پیام‌های صوتی را به‌صورت پشت سر هم دریافت نمایید، این پیام‌ها یکی پس از دیگری و بدون نیاز به فشردن دکمه “پخش” برای هر پیام، پخش خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH