‌به‌‌زودی، ویندوز فون با ویژگی‌های بسیار جذابی فرا می‌رسد!

به‌زودی مایکروسافت، ویندوز فون را فوق‌العاده می‌کند!

به‌نظر می‌سد کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته تا ویژگی‌های بسیار جالبی را در به‌روزرسانی بعدی سیستم عامل ویندوز فون، اعمال نماید. این کمپانی در یکی از وب‌سایت‌های خود اعلام کرده است که دو ویژگی جدید و بسیار جذاب را در به‌روزرسانی بعدی سیستم عامل ویندوز فون خود، اعمال خواهد کرد.

اولین ویژگی جذابی که قرار است در به‌روزرسانی بعدی ویندوز فون شاهد باشیم، توانایی استفاده از کارت حافظه به عنوان محلی برای ذخیره‌سازی برنامه‌ها می‌باشد. ویژگی بعدی را کاربران سیستم عامل ویندوز 8 از همان روز اول تجربه کرده‌اند و به کمک آن کاربران با Flick Down، می‌توانند از برنامه در حال اجرا خارج  شوند. این ویژگی به‌زودی در دسترس کاربران سیستم عامل ویندوز فون، قرار خواهد گرفت.

نه‎تنها این دو ویژگی، بلکه به‌روزرسانی که در تابستان در اختیار کاربران این پلتفرم رنگارنگ قرار می‌گیرد، یک برنامه پیش‌فرض را برای مدیریت فایل یا File Explorer به سیستم عامل ویندوز فون می‌افزاید. احتمالا اپلیکیشن File Explorer یکی از ویژگی‌های نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز فون باشد  و شاید این برنامه از طریق یک به‌روزرسانی جزئی، در اختیار دارندگان دیوایس‌های ویندوز فونی قرار بگیرد.

منتظر خبرهای داغ و جذاب دیگری از سیستم عامل ویندوز فون باشید چراکه احتمالا مایکروسافت در تلاش است تا ویندوز فون را برای مبارزه‌ای تمام عیار با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS  آماده نماید!

5 در مورد “‌به‌‌زودی، ویندوز فون با ویژگی‌های بسیار جذابی فرا می‌رسد!”

  1. سلام بچه گوشی ویندوز فون نخرید پشمان می شید اون وقتم خریدار نداره بفروشید من اون بلا سرم اومده

  2. به هرحال رقابت سخت شده و ماکروسافت هم باید کارایی بکنه تا از آندروید و ای او اس عقب نیوفته و این خوبه که روز به روز ویندوز جون بگیره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH