آی‌فون XR

4 دلیل برای این‌که آی‌فون XR اپل را بخریم

اسمارت فون‌ها بخش بزرگی از زندگی انسان امروزه را به خود اختصاص داده‌اند و طیف گسترده‌ای از کارها را برای‌مان انجام می‌دهند. با کمک‌شان می‌توانیم تاکسی بگیریم، غذا سفارش دهیم و به قرارهای خود سروقت برسیم. در نتیجه انتخاب موبایلی مناسب یکی از دغدغه‌های کاربران به شمار می‌رود. به‌تازگی اپل از سری جدید آی‌فون‌های خود پرده برداشته که دارای قابلیت‌های بسیاری هستند و می‌توانند یکی از گزینه‌های شما باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به دلایلی برای خرید آی‌فون XR بپردازیم.


سخت‌افزار

آی‌فون XR

برای گیمرها چیزی مهم‌تر از قدرت سخت‌افزاری نیست و حتی کاربران عادی هم به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند. چراکه چیپست توان‌مند تجربه کاربری مناسب را فراهم می‌آورد و هرگز در حین کار کردن با گوشی با لگ یا کندی مواجه نخواهید شد. تولیدکننده آمریکایی نیز این مسئله را درک کرده و از نسل دوازدهم تراشه‌های اختصاصی خود با نام اپل A12 Bionic برای آی‌فون XR سود جسته. به این ترتیب قادر به انجام تمام بازی‌های فروشگاه اپل خواهید بود و اپلیکیشن‌های سنگین و حرفه‌ای بدون لگ اجرا می‌شوند. خوش‌بختانه این هسته پردازشی با علم هوش مصنوعی ادغام شده و در نتیجه با یک گوشی باهوش طرف هستیم. دیوایسی که علاقه‌مندی‌ها و رفتارهای شما را زیر نظر می‌گیرد و سپس کارکرد اسمارت فون را برطبق همان اطلاعات تنظیم می‌نماید. این بدان معناست که دسترسی اپلیکیشن‌هایی که کم‌تر از آن‌ها استفاده می‌کنید به منابع سیستم محدودتر شده و پرفورمنس برنامه‌های ضروری دستگاه بهبود می‌یابد.

با این همه، چیپست تمام ماجرا نیست. حافظه داخلی نیز حائز اهمیت است و بدون وجود فضایی عظیم نمی‌توانید گیمی جذاب را در اختیار داشته باشید. سازنده آی‌فون XR را در سه مدل عرضه نموده: ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی. در تمام این نسخه‌ها ۳ گیگابایت رم وجود دارد که امکان مالتی‌تسکینگ و اجرای چند اپلیکیشن را فراهم می‌آورد.

کیفیت ساخت و دیسپلی

آی‌فون XR

آی‌فون‌ها همیشه به‌خاطر طراحی‌شان مشهور بودند و آی‌فون XR هم از این قاعده مستثنی نیست. اپل برای محصول ۲۰۱۸ خود از طراحی آی‌فون‌های چند سال پیش بهره برده که هنوز هم زیبایی منحصربه‌خود را حفظ نموده و در نگاه اول نظر کاربران را به سمت خود جلب می‌نماید. فریم‌های آلومینیومی و قاب‌های شیشه‌ای ظاهری مدرن برای آی‌فون XR رقم زده‌اند و به این ترتیب در بخش موبایل‌های چشم‌گیر بازار قرار می‌گیرد. تولیدکننده آمریکایی هندست خود را در برابر آب شیرین و گردوغبار مقاوم کرده و در این صورت می‌توانید در زیر باران، کنار دریا و استخر از آی‌فون XR استفاده کنید و هیچ‌وقت انجام دادن کارها متوقف نخواهند شد.

دیسپلی تقریبا برای تمام کاربران موبایل اهمیت زیادی دارد و برای همین سازندگان نیز در تلاش‌اند تا کیفیت این قطعه را ارتقا دهند و تجربه‌ای لذت‌بخش را به یوزر اعطا کنند. پیش از هر چیزی، بهره‌گیری از یک صفحه‌نمایش بزرگ و ۶.۱ اینچی در قاب جلو احتمالا یکی از دلایل محبوبیت آی‌فون XR است و این مدل به یکی از گزینه‌های اصلی گیمرها و علاقه‌مندان به فیلم‌ها و انیمیشن‌ها تبدیل خواهد شد. نسبت تصویر تقریبا ۲:۱، خوش‌دستی بیش‌تر را برای آی‌فون اپل رقم زده و قادرید به‌راحتی آن را در مکان‌های کوچک مثل جیب قرار دهید.

دوربین

آی‌فون XR

با‌وجود بهره‌گیری از تنها یک دوربین، با این حال آی‌فون XR تجربه‌ای مطلوب از عکاسی را به کاربران ارایه می‌دهد و می‌توانید تصاویر جذابی با کمک آن بگیرید. این مهم به‌لطف تک‌لنز ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم راضی‌کننده و طیف گسترده‌ای از تکنولوژی‌ها تحقق یافته است. یکی از همین فن‌آوری‌های کارآمد، لرزشگیر اپتیکال تصویر نام دارد. این تکنولوژی به شما امکان عکس‌برداری را در حین حرکت می‌بخشد و به‌عنوان مثال می‌توانید در ماشین یا قطار تصاویر بی‌نقصی ثبت کنید. از فلاش‌های دوگانه غافل نشویم. آن‌ها محیط را بدون این‌که آسیبی به رنگ‌های طبیعی بزنند، روشن نموده و در نتیجه شما قادر به عکاسی حتی در شب و شرایط نوری ضعیف خواهید بود. کیفیت فیلم‌برداری برای همه مهم است و برای برخی دلیلی برای خرید یک اسمارت فون به حساب می‌آید. اگر شما جز‌‌ علاقه‌مندان به ضبط ویدیو هستید، پس آی‌فون XR می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای‌ شما باشد. از آن‌جا که می‌توانید به فیلم‌برداری با رزولوشن 4K بپردازید و همین‌طور صداها را به‌صورت استریو ضبط نمایید. پس کلیپ‌های خیره‌کننده‌ای با کمک محصول اپل می‌گیرید که حسابی در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ خواهند شد. قابلیت‌های معمولی هم مثل اچ‌دی‌آر و پاناروما از یاد نرفته و یک‌سری از ویژگی‌های سرگرم‌کننده دیگر نیز به چشم می‌خورد.

باتری

آی‌فون XR

پردازنده ۷ نانومتری اپل مصرف بسیار کم‌تری نسبت به نمونه‌های ۱۰ نانومتری دارد و به این ترتیب عمر بیش‌تری را برای آی‌فون‌های ۲۰۱۸ به ارمغان می‌آورد. می‌توانید تا ساعت‌ها از آی‌فون XR و هم‌چنین از نمایشگر غول‌آسای آن بهره بجویید. تکنولوژی شارژ سریع هم در نظر گرفته شده و دیگر لزومی ندارد بخش بزرگی از وقت‌تان را برای شارژ شدن دستگاه تلف کنید. در کنار این، امکان شارژ وایرلس نیز وجود دارد و در این صورت یک‌بار برای همیشه از شر سیم‌ها خلاص خواهید شد. در حقیقت این اجازه را دارید تا به‌راحتی در هنگام شارژ از گوشی‌تان استفاده کنید.

1 در مورد “4 دلیل برای این‌که آی‌فون XR اپل را بخریم”

  1. واقعا افسوس سکه این گوشی بهترین گوشی بود اگه دلار قیمت قبل رو داشت . مطمئنا این گوشی قیمتش حدود 4 تومن میشد !
    ای وای کی میخوایم به ارزوهامون برسیم کی !

    1
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH