اکشن

۴ تا از بهترین بازی‌های اکشن اندروید را بشناسید

بازی‌های دیجیتال از چندین سال گذشته در رگ و خون انسان‌ها جریان داشته‌اند و در حال حاضر شاهد معرفی از گیم‌هایی جذاب و با گرافیکی واقعی هستیم که مرزها طراحی را درنوردیده‌اند. در این میان، صنعت بازی‌های موبایل نیز رشد بسیار خوبی پیدا کرده و تقریبا هر روز با عناوین تازه‌ای مواجه می‌شویم که هر کدام در بخشی از این دنیای بزرگ گیم‌ها جای می‌گیرند. یکی از ژانرهای مورد علاقه کاربران، اکشن به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید با ۴ تا از بهترین بازی‌های این سبک آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


Critical Ops

اکشن

می‌خواهید هیجان را در کشت‌وکشتار تجربه کنید و حس حضور داشتن در یک ماموریت خطیر را داشته باشید؟ پس Critical Ops باید یکی از انتخاب‌های جدی شما باشد. توسعه‌دهنده با بهره‌گیری از المان‌های دنیای واقعی محیطی جذاب را برای بازی رقم زده که ساعت‌ها کاربر را پای گوشی می‌نشاند. اسلحه‌های متفاوتی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا با کمک آن‌ها دوستان خود را از خطر نجات دهید یا دشمنان و حریفان خود را از پای در بیاورید. محیط‌های گوناگون هم یکی دیگر از ویژگی‌های دوست‌داشتنی Critical Ops شمرده می‌شوند. تقریبا هربار با فضایی جدید روبه‌رو خواهید شد که داستان منحصر به خود را دارد. این گیم، بازی تکنیک‌هاست. در واقع شما باید ابتدا استراتژی خود را مشخص نموده و سپس ماموریت خود را انجام دهید. تکیه بر شانس تنها شکست را به ارمغان می‌آورد، حتی اگر اسلحه‌ها و ماشین‌های قدرت‌مندی در دست‌تان داشته باشید. این امکان به شما داده شده تا با تشکیل تیم به راه خود ادامه دهید که جذابیت بیش‌تری را به‌همراه دارد. Critical Ops تا حالا بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بالایی را کسب نموده است.

Ninja Arashi

اکشن

Ninja Arash سطح آدرنالین خون‌تان را بالا می‌برد. با این‌که در حال حاضر شاهد گیم‌های سه‌بعدی هستیم، این بازی با محیط‌های دوبعدی بسیار جذاب است و توانسته نظر کاربران به خود جلب کند. شما در نقش یک نینجا هستید که باید مراحل و ماموریت‌های مختلف را پشت‌سر بگذارد. اما این کار به هیچ‌وجه آسان نیست. در طول راه با آدم‌ها و موجودات زیادی روبه‌رو خواهید شد که هرکدام از قدرت بالایی برخوردار هستند و مانعی بزرگ برای شما شمرده می‌شوند. فضاهای ترسناک و خوفناک جز‌‌ شگفتی‌های Ninja Arashi محسوب می‌شوند که اگر آن‌ها وجود نداشتند، نمی‌توانستید با کاراکتر اصلی ارتباط برقرار کنید. گذشته از این‌ها، موزیک هم هیجان‌آور است و در مواقع مختلف افکت‌های صوتی گوش‌نوازی پخش می‌شوند. Ninja Arashi تا حالا ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بسیار خوب ۴.۶ از ۵ را از کاربران کسب کرده. ضمنا گیم مذکور توانسته نظر ادیتورهای گوگل را جلب کند و به یکی از انتخاب‌های آن‌ها مبدل گشته. در نتیجه دانلود و نصب آن توصیه می‌شود.

Riptide GP: Renegade

اکشن

ژانر اکشن به بازی‌های جنگی و نینجایی ختم نمی‌شود. شما می‌توانید هیجان را در گیم‌های مسابقه‌ای نیز تجربه کنید. بی‌تردید Riptide GP: Renegade یکی از عناوین موفق است که توانسته نظر طیف وسیعی از یوزرها را به‌دست آورد و به انتخاب اول آ‌ن‌ها تبدیل شود. در این بازی گرافیک بسیار مورد توجه قرار گرفته و در نتیجه با محیط‌های جذابی طرف هستیم که دارای جزئیات زیادی هستند. هر طرف که نگاه می‌کنید انیمیشن‌های خارق‌العاده و المان‌های متحرک هیجان‌انگیز به چشم می‌خورند. در اصل یوزر باید با موتور خود مسابقه‌ها را یکی پس از دیگری برنده شود تا بتواند مدال‌ها و امتیازات بیش‌تری را کسب کند. قابلیت‌ها و موتورهای مختلفی نیز در اختیارتان قرار گرفته که برای به‌دست آوردن آن‌ها باید در مسابقات چالش‌برانگیز Riptide GP: Renegade شرکت کنید و حتما ببرید! در حین بازی موزیکی هیجان‌انگیز پخش می‌شود که به زیبایی مسابقات می‌افزاید و این گیم را به یکی از مجموعه‌های کامل بازار بدل می‌کند. Riptide GP: Renegade تا حالا چندین هزار بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز فوق‌العاده ۴.۷ از ۵ را از کاربران کسب نموده. علاوه‌ بر این، موفق به جلب نظر ادیتورهای گوگل‌پلی شده و به این ترتیب به یکی از انتخاب‌های آن‌ها مبدل گشته است. پس فرصت دانلود نصب آن را از دست ندهید.

Asphalt Xtreme: Rally Racing

اکشن

به‌طور کل می‌توان گفت که محصولات استودیو گیم‌لافت از جذابیت و کیفیت سطح بالایی برخوردار هستند که سریعا در بین کاربران محبوب می‌شوند و هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. یکی از بهترین بازی‌ها در ژانر اکشن، Asphalt Xtreme: Rally Racing شمرده می‌شود. فضاها و ماشین‌های خاص این مجموعه را به گیمی هیجان‌انگیز تبدیل کرده و می‌توانید تجربه رانندگی در آفرود را داشته باشید. فضاهای مختلفی از جمله بیابان، جنگل، آبشارها و حتی اهرام سه‌گانه مصر برای‌تان در نظر گرفته شده که هرکدام چالشی تازه را برای کاربر به‌وجود می‌آورند. امکان بازی با دوستان هم فراهم گشته و قادرید تشکیل یک گروه داده و سپس به شکست دادن حریفان بپردازید. Asphalt Xtreme: Rally Racing تا حالا بیش از ۱۰ میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز ۴.۵ از ۵ را کسب نموده.

1 در مورد “۴ تا از بهترین بازی‌های اکشن اندروید را بشناسید”

  1. سلام با تشکر
    ولی ای کاش ای کاهش مثل همه سایت های تکنولوژی و فناوری هر هفته بهترین بازی ها ی اندروید و ایفون رو با ذکر آفلاین یا انلاین بودن معرفی میکردید . بیشتر افلاین معرفی کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH