براساس گزارشات میزان فروش آی‌فون XR از پیش‌بینی اپل و تحلیل‌گران کم‌تر بوده است

براساس ارزیابی‌های دقیق صورت گرفته، آی‌فون XR به‌ دلیل رتبه‌بندی مناسب طول عمر باتری و سربلندی در تست‌های دشوار سنجش استقامت، احتمالا به‌ قدری محبوب است که نمی‌توان آن‌را نادیده گرفت. اما به‌نظر می‌رسد که بسیاری از خریداران بالقوه این هندست، دقیقا چنین رفتاری دارند.

به‌دنبال پیش‌سفارش ضعیف‌تر آی‌فون XR نسبت به آی‌فون XS و با پایان یافتن هفته ظاهرا میزان فروش آی‌فون ارزان‌تر اپل در سال 2018، انتظارات تحلیل‌گران را برآورده نکرده است. اکنون بررسی یک نشریه تجاری معتبر با نام Nikkei Asian ادعا می‌کند که گزارش سابق مبنی بر افزایش سطح تولید منتفی شده است و این موضوع تا حد زیادی برآورد بیش‌ازاندازه اپل و صاحب‌نظران صنعتی برای میزان تقاضای آی‌فون XR را تائید می‌کند.

در حال حاضر پیرامون شکافی بسیار بزرگ میان پیش‌بینی‌های قبلی تولیدکننده هندست و میزان تقاضای واقعی کنونی صحبت می‌کنیم و این مسئله، دسترسی آسان به آی‌فون XR در طول فصل تعطیلات را تضمین می‌نماید.

فاکسکان، بزرگ‌ترین تولیدکننده الکترونیکی طرف قرارداد اپل در جهان و مونتاژکننده پیش‌رو آی‌فون XR محسوب می‌شود. ظاهرا این کمپانی از مجموع 60 خط تولید تعبیه شده برای ساخت دستگاه‌های مورد تقاضای اپل تنها از حدودا 45 خط تولید استفاده می‌کند.

در عین‌حال کمپانی پگاترون که شریک کلیدی دیگری برای غول فناوری کوپرتینویی به‌شمار می‌آید نیز ناچارا برنامه‌های خود برای افزایش سطح تولید را تعلیق نموده و به گفته برخی منابع زنجیره تامین که اظهارات آ‌ن‌ها در مواردی از این‌دست معمولا صحت دارد، هم‌اکنون پگاترون منتظر دریافت دستورالعمل‌های بیش‌تر است.

نهایتا کمپانی ویسترون که برای پیوستن به جمع مونتاژکنندگان آی‌فون XR و تولید سفارشات فوری امیدوار بود نیز طی فصل تعطیلات پیش‌ رو، دیگر انتظار کسب درآمد از اپل را ندارد.

مطمئنا کنجکاو هستیم که بدانیم به چه دلیل آمار فروش گوشی‌های آی‌فون از گزارشات مالی آینده کمپانی حذف خواهند شد. البته عدم تکذیب چنین شایعاتی از سوی اپل حتی می‌تواند برای این غول آمریکایی زیان‌بارتر باشد. با این‌حال در پایان هر روز کاری، سودآوری از هر موضوع دیگری مهم‌تر است.

از این منظر اپل بایستی خوشحال باشد که فروش آی‌فون XS مکس کماکان از آی‌فون‌های XS و XR بیش‌تر است. اما مجددا بایستی خاطرنشان کرد که بر اساس گزارشات، محبوبیت پایین‌تر از حد انتظار آی‌فون XR ناشی از رشد غیرمنتظره میزان تولید محصولاتی حتی ارزان‌تر مانند آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس است.

1 در مورد “براساس گزارشات میزان فروش آی‌فون XR از پیش‌بینی اپل و تحلیل‌گران کم‌تر بوده است”

  1. الکسیس سانچز

    طبیعی هستش چون صفحه hd با رزولوشن خیلی پایین داره که حتی از آیفون 4 اس هم رزولوشنش پایین تره و طراحی بدی داره و کیفیت سلفیش هم جالب نیستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH