سامسونگ تیزر مربوط به گوشی منعطف گلکسی F را چند روز پیش از رونمایی منتشر کرد!

تصویر اکانت سامسونگ موبایل در فیس‌بوک به تازگی تغییر یافته و شاهد نمایش تصویری از لوگوی خمیده و تا شده این کمپانی هستیم که قطعا بیان‌گر نزدیک بودن رونمایی از گوشی منعطف این کمپانی، ملقب به گلکسی F است. کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ از فردا چهارشنبه شروع به کار کرده و این دقیقا همان زمانی است که پیش از این اعلام شده بود گوشی گلکسی F در پشت درهای بسته در معرض دید سهام‌داران سامسونگ قرار خواهد گرفت.

اگر چه تا یکی دو روز آینده اطلاعات بیش‌تری درباره این دیوایس منتشر خواهد شد، اما تا به این لحظه می‌دانیم که گلکسی F از دو نمایشگر مجزا برخوردار است که نمونه داخلی آن اندازه‌ای 7.3 اینچی داشته و نمونه دوم که در بخش بیرونی تعبیه شده، اندازه 4.6 اینچی دارد. گوشی FlexPai (متعلق به شرکت Royole چین) چند روز پیش به عنوان اولین گوشی منعطف جهان معرفی شد که تنها از یک نمایشگر در بخش بیرونی بهره‌مند است. این یعنی پس از تا کردن گوشی، هر دو قسمت آن بخشی از نمایشگر را شامل می‌شود اما طراحی گلکسی F به گونه‌ای است که پنل بزرگ‌تر در بخش داخلی واقع شده و هنگام تا کردن این دستگاه، هیچ نشانی از آن نخواهد بود و تنها نمایشگر 4.6 است که می‌تواند محتواها را برای کاربر نمایش دهد، دیده می‌شود.

اگر چه این محصول در روزهای آینده به معرض نمایش مدیران سامسونگ در خواهد آمد، اما مراسم معارفه رسمی آن اوایل سال 2019 میلادی (احتمالا نمایشگاه CES در لاس‌وگاس) برگزار خواهد شد. پیش از این در اخبار عنوان شده که سامسونگ طی همکاری با گوگل، یک رابط کاربری اختصاصی و بهینه شده را برای این دستگاه طراحی کرده تا استفاده از دو نمایشگر این دستگاه به بهترین شکل ممکن انجام گیرد. شایعه شده که گلکسی F قیمتی حدودا دو هزار دلاری داشته و علی‌رغم تولید با تعداد محدود، به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH