سونی

بهترین هدفون‌های سونی را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

بی‌تردید هدفون‌ها یکی از وسایل محبوب دنیای مدرن به حساب می‌آیند و سالانه تعداد زیادی از آن‌ها روانه بازارها می‌شوند و هرکدام دارای تکنولوژی‌های متعددی هستند. به‌دلیل همین موضوعات برندهای بسیاری به این حوزه وارد شده‌ و رقابت را در چنین مارکتی سخت‌تر کرده‌اند. سونی جز‌ همین تولیدکنندگان شمرده می‌گردد که سال‌های گذشته در بازار هدفون‌ها حضور داشته و محصولات جذابی را ارایه داده. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین هدفون‌های سونی آشنا شوید.


XB650BT EXTRA BASS

سونی

سونی به دیزاین اهمیت بسیاری می‌دهد و برای مدل‌های خود این مسئله را در اولویت می‌گذارد. XB650BT EXTRA BASS نیز از این قاعده مستثنی نیست و از طراحی چشم‌نوازی سود می‌برد. سازنده با دوری از المان‌های پرزرق و برق، یک دیزاین ساده و زیبا را برای هدفون تدارک دیده که نظر هر کسی را جلب می‌کند و از طرفی حرفه‌ای بودن دیوایس را به رخ می‌کشد. ضمنا تولیدکننده این مدل را در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه کرده و می‌توانید با توجه به سلیقه خود هدفون‌ آینده‌تان را انتخاب نمایید. وزن و ابعاد مناسب XB650BT EXTRA BASS باعث شده تا کاربر امکان گوش کردن به موسیقی را در مدت زمان طولانی داشته باشد و سر یا گوش او آسیبی نبیند. اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث صورت می‌گیرد و لزومی ندارد با سیم‌های مزاحم مواجه گردید. در نتیجه این هدفون گزینه‌ای مطلوب برای ورزشکاران به حساب می‌آید و این دسته از یوزرها قادرند بدون نگرانی به ورزش و در عین حال به پخش موسیقی بپردازند. گفتنی‌ست کیفیت صدا در سطح بالایی قرار دارد و بی‌شک از خرید XB650BT EXTRA BASS پشیمان نخواهید شد. جزئیات آهنگ‌ها به‌خوبی شنیده می‌شود و باس هم رضایت‌بخش است.

قیمت: ۱ میلیون تومان

MDR-EX750BT

سونی

به‌تازگی گروهی از هدفون‌ها در بازار پیدا شده که روی گردن سوار می‌شوند و با استفاده از گوشی‌های آن‌ها می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را پلی کنید. این گجت‌ها راحتی بیش‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورند و به سبب وزن بسیار کم اجازه گوش کردن به موزیک را در ساعت‌های طولانی دارید. سونی نیز اقدام به تولید یکی از همین دیوایس‌ها نموده و نام آن را MDR-EX750BT گذاشته است. این هدفون با دیزاین جذابی طراحی شده و در رنگ‌های متعددی عرضه گشته. اتصال از طریق تکنولوژی بلوتوث انجام می‌شود و می‌توانید با بهره‌گیری از فن‌آوری وایرلس از فاصله چندین متری به پخش موسیقی بپردازید. به این ترتیب نیازی نیست با سیم‌های پردردسر روبه‌رو شوید و به‌عنوان مثال قادرید با خاطری آسوده به راه‌ رفتن، دویدن و دوچرخه‌سواری مشغول گردید. کیفیت پخش صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک هدفون به شمار می‌آید و خوش‌بختانه MDR-EX750BT از کیفیت راضی‌کننده‌ای (حتی برای کاربران حرفه‌ای) بهره‌مند است. عمر باتری گجت هم به شما این امکان را می‌بخشد تا ساعت‌های طولانی را به موزیک دل‌خواه‌تان گوش دهید. میکروفونی بر روی بدنه به چشم می‌خورد و نوید برقراری تماس‌هایی واضح را می‌دهد.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

STH32

سونی

از هدفون‌هایی که روی سر یا گردن سوار می‌شوند، خوش‌تان نمی‌آید؟ می‌خواهید یک دیوایس پخش موسیقی بسیار سبک و قابل‌حمل داشته باشید که به‌راحتی در مکان‌های کوچک قرار بگیرد؟ پس حتما این مدل را در سبد خرید خود قرار دهید. اتصال از طریق سیم صورت می‌گیرد و می‌توانید به تمام دیوایس‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا متصل شوید. از آن‌جا که اکثر دستگاه‌ها از این قابلیت سود می‌برند، در این صورت در هر موقعیتی قادرید موزیک‌های مورد علاقه خود را پلی کنید و لذت ببرید. در ضمن STH32 با سیستم‌عامل‌های محبوب سازگار است. کیفیت پخش صدا در هدفون‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای همین تولیدکننده ژاپنی به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد. STH32 جزئیات آهنگ‌ها را از قلم نمی‌اندازد و ریزه‌کاری‌های آثار هنری را به‌خوبی پخش می‌نماید. در حقیقت طراحی خاص این هدفون آن را از رقیبان خود متمایز کرده و مناسب کاربران با سلیقه‌های متفاوت است. در نتیجه اگر مایلید یک گجت خاص و جدید داشته باشید، STH32 سونی را فراموش نکنید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

ST-K5

سونی

مدل ST-K5 از بسیاری از جهات دیوایسی منحصربه‌فرد به حساب می‌آید و می‌تواند نیازهای هر کاربری را برطرف سازد. پیش از هر چیزی دیزاین ساده محصول چشم‌ها را خیره‌ می‌سازد و آن را به یکی از انتخاب‌های اول یوزرها تبدیل می‌کند. هم‌چنین تکنولوژی بلوتوث هم ST-K5 را به گزینه‌ای مطلوب برای ورزشکاران مبدل می‌سازد. چراکه با سیم‌های دست‌و‌پاگیر مواجه نخواهید شد و می‌توانید به پیاده‌روی بپردازید. کیفیت پخش صدا مانند دیگر مدل‌های سونی در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد و به هیچ‌ عنوان کاربران را ناامید نمی‌کند. از آن‌جا که جزئیات موسیقی‌ها به‌خوبی پخش می‌شوند و باس هم راضی‌کننده است. وزن بسیار کم ST-K5 موجب شده تا بتوانید ساعت‌های زیادی را به پخش موزیک‌های دل‌خواه خود بپردازید. مقاومت این محصول در برابر آب شیرین باعث افزایش محبوبیت آن گشته و قادرید در باشگاه و هنگام ورزش نیز از هدفون سونی بهره ببرید. با توجه به این‌که ST-K5 از میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند، در نتیجه بدون کمک موبایل‌تان هم موسیقی‌ها پلی می‌شوند.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH