مچ‌بندهای هوشمند

با بهترین مچ‌بندهای هوشمند زیر ۳۰۰ هزار تومان آشنا شوید (آبان‌ ماه ۹۷)

اگر بخواهید تمام روز وضعیت سلامتی خود را زیر نظر داشته باشید و از اطلاعات خوبی در این رابط بهره‌مند شوید، اگر ورزشکار هستید و مایلید برنامه‌ای حرفه‌ای برای خود تنظیم کنید و در عین حال از ضربان قلب، گام‌های برداشته شده و کالری سوزانده شده اطلاع یابید، اگر به گجت‌های دنیای مدرن علاقه دارید، پس باید یک مچ‌بند هوشمند خریداری نمایید. این دیوایس‌های کارآمد از قابلیت‌های زیادی بهره‌ می‌گیرند و حالا در ادامه بهترین این دستگاه‌ها را در رنج قیمتی زیر ۳۰۰ هزار تومان گردآوردیم. پس با ما همراه باشید.


شیائومی Mi Band 2

مچ‌بندهای هوشمند

شیائومی یکی از برندهای معتبر در حوزه اسمارت فون‌ها و لوازم دیجیتال محسوب می‌شود و در حال حاضر نیز اقدام به تولید طیف وسیعی از دستگاه‌های هوشمند می‌کند. Mi Band 2 جز همین گجت‌های جذاب به حساب می‌آید و از تکنولوژی‌های بسیاری برخوردار است. محصول شیائومی از سنسور شمارش‌گر ضربان قلب سود می‌برد و می‌توانید در هر لحظه از وضعیت قلب خود آگاه شوید. هم‌چنین با کمک همین حس‌گر این امکان داده شده تا از کیفیت خواب‌تان مطمئن شوید. اپلیکیشن مخصوصی برای Mi Band 2 عرضه گشته تا به‌لطف آن به اطلاعات جامعی از سلامتی خودتان دسترسی داشته باشید و در صورت لزوم تنظیمات دستگاه را تغییر دهید. به‌طور کل این مچ‌بند هوشمند می‌تواند گام‌های کاربر را بشمارد، کالری سوزانده شده را حساب نماید و همین‌طور مسافت طی شده را تخمین بزند. دیزاین جذاب برای Mi Band 2 در نظر گرفته شده و نظر هر کسی را به سمت خود جلب می‌نماید. صفحه‌نمایش با فن‌آوری اولد ساخته شده و در عین این‌که روشنایی خوبی دارد، عمر بالای باتری را به‌ ارمغان می‌آورد.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

فیدوگجت F1 Red

مچ‌بندهای هوشمند

یکی از برندهای معتبر حوزه مچ‌بندهای هوشمند، فیدوگجت است که تا حالا از مدل‌های مختلفی پرده برداشته. طراحی اسپرت F1 Red باعث افزایش محبوبیت آن شده و می‌تواند گزینه‌ای مطلوب برای وزشکاران شمرده شود. بند محصول از سیلیکون ساخته گشته که ضدحساسیت بوده و به هیچ عنوان آسیبی به مچ کاربر نمی‌رساند. در این صورت قادرید از اسمارت بند تا ساعت‌ها سود بجویید و هیچ ناراحتی را در مچ‌تان احساس نکنید. صفحه‌نمایش اولد گجت روشنایی زیادی را برای F1 Red رقم زده و در عین حال عمر بالای باتری را به ارمغان آورده. در ضمن نمایشگر این مچ‌بند هوشمند از نوع لمسی بوده و به‌راحتی می‌توانید با آن تعامل کنید. خوش‌بختانه اسمارت بند فیدوگجت با سیستم‌عامل‌های محبوب سازگار است و این امکان به شما داده شده تا با طیف گسترده‌ای از دیوایس‌ها ارتباط برقرار کنید. پردازنده‌ای مخصوص قلب تپنده F1 Red را تشکیل داده و تجربه کاربری سریع و لذت‌بخشی را برای مچ‌بند فراهم کرده. تولیدکننده دیوایس خود را در برابر آب شیرین مقاوم نموده و در این صورت می‌توانید از F1 Red در کنار استخر، در زیر باران و در مکان‌های مرطوب سود ببرید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

تی‌تی‌وای V06

مچ‌بندهای هوشمند

اگر نمی‌خواهید برای خرید اسمارت بند آینده‌تان خرج زیادی کنید و در عین حال مایل به خرید یک دیوایس مملو از قابلیت‌های ریز و درشت هستید، حتما V06 از کمپانی تی‌تی‌وای را در سبد خرید خود قرار دهید. این مچ‌بند هوشمند از ترکیب دو دیزاین مدرن و کلاسیک ساخته شده. از آن‌جا که بند دستگاه از چرم تولید گشته و شاهد یک قاب دایره‌ای هستیم که نمایشگر و کل مچ‌بند را درون خود جای داده. به این ترتیب اگر از طرف‌داران این دیزاین جذاب هستید، در نتیجه یکی از بهترین‌ نمونه‌های بازار V06 به شمار می‌آید. گذشته از این، نمایشگری نسبتا بزرگ برای این اسمارت بند تدارک دیده شده تا به راحتی المان‌های رابط کاربری را مشاهده کنید و همین‌طور از روشنایی زیادی دیسپلی به‌لطف تکنولوژی اولد سود بجویید. صحبت از اولد شد. این فن‌آوری موجب گشته تا عمر باتری افزایش یابد و حتی در زیر نور خورشید قادر به خواندن محتواها باشید. ویژگی شمارش‌گر ضربان قلب یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی V06 محسوب می‌شود و این امکان به شما داده شده تا در هر لحظه از وضعیت قلب و سلامتی‌تان اطلاع یابید. تی‌تی‌وای اپلیکیشن مخصوص را برای دستگاه در نظر گرفته تا با آن به اطلاعات کاملی از خود دست پیدا کنید. قابلیت مقاومت در برابر آب هم آزادی بیش‌تر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و می‌توانید از V06 در زیر باران یا در مکان‌های مرطوب استفاده نمایید.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

آی‌واون i5 Plus

مچ‌بندهای هوشمند

نمایشگرهای بزرگ راحتی بیش‌تری را برای شما رقم می‌زنند و قادرید ساده‌تر و واضح‌تر محتواهای مچ‌بندهای هوشمند را بخوانید. این در حالی‌ست که دیسپلی‌های کوچک دردسر بیش‌تری را برای کاربران دارند. خوش‌بختانه کمپانی آی‌واون به این موضوع توجه کرده و برای محصول خود از یک صفحه‌نمایش نسبتا عظیم بهره برده که آن را در بین رقیبان مدعی متمایز می‌نماید. تکنولوژی ساخت این پنل اولد بوده و از روشنایی زیادی بهره‌مند است. به این ترتیب حتی در زیر نور خورشید مشکلی در خوانایی اطلاعات اسمارت‌‌ بند پیش نخواهد آمد. i5 Plus گام‌های شما را می‌شمارد، کالری سوزانده شده را محاسبه می‌کند و هم‌چنین نوتیفکیشن‌های تلفن همراه را به اطلاع‌تان می‌رساند.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH