گلکسی M به عنوان سری جدید گوشی‌های اقتصادی سامسونگ به زودی معرفی می‌شود

گزارشی اختصاصی از سوی وب‌سایت SamMobile به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد کمپانی سامسونگ قصد دارد سری جدید گلکسی M را به ویترین اسمارت‌فون‌های خود اضافه کند. انتشار چندباره این اخبار باور عمومی را بر این داشته که در حال حاضر چند گوشی از این سری در حال طراحی و تولید باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی J4

انتظار داریم که سری جدید گلکسی M بر روی گوشی‌های میان‌رده تمرکز داشته باشد. بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود سری J ،C (مخصوص بازار چین) و On (مخصوص بازار هند) با ورود سری گلکسی M به تدریج از چرخه تولید و سبد محصولات سامسونگ خارج شوند. علاوه بر این، در گزارش مورد نظر به دو مورد از شماره مدل‌های دستگاه‌های این سری اشاره شده است. شماره مدل SM-M205F برای گوشی گلکسی M20 بوده و شماره مدل SM-M305F که برای گوشی گلکسی M30 در نظر گرفته شده است.

نه تنها گوشی‌های جدید سری M از پسوند دو رقمی بهره‌مند هستند، بلکه انتظار می‌رود گوشی‌های آینده سری A نیز دارای پسوندی دو رقمی باشند. در این گزارش ادعا شده که گوشی گلکسی M20 در دو مدل با 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی و گوشی گلکسی M30 نیز در دو مدل با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد. پیش‌بینی شده که هر دو مدل فوق از دو سیم‌کارت پشتیبانی کنند که موردی مرسوم در بخش گوشی‌های ارزان‌قیمت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH