اطلاعات جدیدی درباره قیمت گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ گلکسی F منتشر شد

در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ علاوه بر رونمایی از نمایشگرهای جدید اینفینیتی فلکس دیسپلی و رابط کاربری جدید One UI، برای لحظاتی شاهد خودنمایی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ در دستان مجری روی صحنه بودیم. هر چند که تقریبا از نحوه طراحی نهایی و عملکرد این دستگاه آگاهی داشتیم، اما سوال بی‌پاسخی وجود داشت که آن هم قیمت این گوشی بود. سرانجام به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که قیمت گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ را فاش کرد.

تا همین چند وقت قبل، پیش‌بینی‌ها و البته اخبار مربوطه، قیمت 2 هزار دلار را برای این دستگاه اعلام کرده بودند. حال نشریه Korean Times گزارشی را به نقل از اطلاعات فردی قابل اطمینان منتشر کرده که در آن قیمت این هندست فاش شده است. تحلیلگری به نام Kim Jang-yeol (که سرپرست تحقیقات در شرکت سرمایه‌گذاری گلدن بریج محسوب می‌شود) قیمت گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ را 2 میلیون وون کره، معادل حدودا 1,770 دلار اعلام کرده است.

با پرداخت این مبلغ شما محصولی منحصر به‌فرد و نوین در اختیار خواهید داشت که با دو نمایشگر داخلی و خارجی و طراحی انعطاف‌پذیر، همزمان یک تلفن همراه هوشمند و تبلت را نصیبتان خواهد کرد. سامسونگ اعلام کرده که نمایشگر بیرونی (ملقب به Cover Display) نمونه‌ای 4.58 اینچی با نسبت تصویر 21 به 9 خواهد بود. این در حالی است که نمایشگر داخلی با اندازه 7.3 اینچ، نسبت تصویر 4.2 به 3 خواهد داشت. کره‌ای‌ها از نمایشگر بیرونی با عنوان “Normal” و از نمونه داخلی با عنوان “Main” یاد می‌کنند.

فلیپ‌بورد یکی از اولین نهادهایی خواهد بود که سرویس‌های خود را بر اساس رابط کاربری جدید One UI تنظیم می‌کند. در حقیقت فلیپ‌بورد نسخه‌ای ویژه از اپلیکیشن خود را برای این دیوایس طراحی کرده که در هنگام استفاده از نمایشگر داخلی، قاب‌های بیش‌تری را برای مشاهده محتوا در اختیار کاربر قرار خواهد داد. سامسونگ اعلام کرده که انتظار فروش حداقل یک میلیونی این دستگاه را در نیمه نخست سال 2019 دارد و حتی ممکن است این رقم در پی تقاضای بیش‌تر نیز افزایش یابد. اگرچه این محصول بسیار نوآورانه و قابل تحسین است، اما بسیاری از افراد منتظر عرضه نسل دوم گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH