شیائومی

بهترین گجت‌های پوشیدنی شیائومی را بشناسید (آذرماه 97)

برای خیلی از کاربران داشتن یک اسمارت فون بسیار مهم است و هر کسی می‌خواهد موبایلی هوشمند و بالارده داشته باشد. اما چندی‌ست محصولاتی جدید به بازار راه پیدا کرده‌اند که کم‌کم خریدن آن‌ها به یک ضرورت تبدیل خواهد شد. اگر از همین حالا می‌خواهید با دنیای تکنولوژی پیش بروید و از آخرین دیوایس‌ها بهره ببرید، در نتیجه باید نگاهی به گجت‌های پوشیدنی بیندازید. شیائومی یکی از تولیدکنندگان موفق این حوزه شمرده می‌شود که تا حالا محصولات گوناگونی را طراحی و ارایه نموده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با برترین گجت‌های پوشیدنی این کمپانی آشنا شویم.


Mijia Quartz

شیائومی

اگر مایل به خرید یکی از بهترین و زیباترین اسمارت واچ‌ها باشید، بی‌تردید باید این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. شیائومی به دیزاین محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد و برای همین Mijia Quartz از یک طراحی مدرن و جذاب بهره‌ می‌گیرد. پیش از هر چیزی صفحه‌نمایش چشم‌گیر دستگاه نظر کاربران را جلب می‌کند. با قابی فلزی محاصره شده و شکلی دایره‌ای دارد. به این ترتیب گزینه‌ای مطلوب برای اکثر کاربران جوان به حساب می‌آید که می‌خواهند گجتی لاکچری داشته باشند. بند چرمی محصول باعث شده تا حسی کلاسیک به یوزر انتقال داده شود و از طرفی با طراحی مدرن دیوایس ترکیبی خاص را رقم بزند. در نتیجه می‌توانید Mijia Quartz را در مراسم رسمی بپوشید و بدرخشید! خوش‌بختانه این ساعت هوشمند از سیستم‌عامل‌های محبوب موبایل‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند و تقریبا همه قادر به استفاده از این اسمارت واچ چینی خواهند بود. با کمک Mijia Quartz این امکان به شما داده شده تا قدم‌های خود را بشمارید و میزان فعالیت‌تان را به‌خوبی زیر نظر داشته باشید. تکنولوژی بلوتوث نیز تدارک دیده شده تا با کمک اپلیکیشن مخصوص شیائومی به اطلاعات جامعی در مورد سلامتی‌تان دسترسی پیدا کنید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Amazfit Bip

شیائومی

این مدل یکی از کاربردی‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار شمرده می‌شود که به حس‌گرها و قابلیت‌های بی‌شماری مجهز شده و اطلاعات جامعی در مورد سلامتی‌تان می‌دهد. مثل دیگر محصولات شیائومی، دیزاین این دیوایس هم مورد توجه قرار گرفته و تولیدکننده چینی سعی نموده تا یک طراحی مدرن را به ارمغان آورد. در واقعیت هم سازنده موفق بوده است. جدای از هر چیزی، صفحه‌نمایش اسمارت واچ نظر کاربران را جلب می‌کند و به این ترتیب به انتخاب طیف گسترده‌ای از یوزرها تبدیل خواهد شد. نمایشگری تقریبا ۱.۳ اینچی و با فن‌آوری اولد در قابی مربعی قرار گرفته که ظاهری جذاب را به ساعت هوشمند بخشیده. گفتنی‌ست استفاده از تکنولوژی مذکور برای ساخت دیسپلی باعث شده تا روشنایی صفحه در مقایسه با ال‌سی‌دی‌ها در سطح بالاتری قرار بگیرد و هم‌چنین انرژی کم‌تری مصرف شود. کاربر با یک اشاره می‌تواند به المان‌های مختلف رابط کاربری Amazfit Bip دسترسی داشته باشد و این را مدیون پشتیبانی صفحه‌نمایش لمسی اسمارت واچ هستیم. یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این ساعت هوشمند، برخورداری از شمارش‌گر ضربان قلب است که به شما این اجازه را می‌دهد تا در هر لحظه از وضعیت سلامتی‌تان اطلاع یابید. سنسورهای متعددی هم در نظر گرفته شده که اطلاعات آن‌ها و قابلیت‌های بیش‌تر در اپلیکیشن مخصوص شیائومی موجود هستند.

قیمت: ۱ میلیون تومان

Amazfit Cor

شیائومی

ظاهر رسمی و در عین حال مدرن این مدل موجب گشته تا Amazfit Cor از محبوبیت زیادی برخوردار باشد و نظر بسیاری از کاربران را به‌دست آورد. در واقع شیائومی توانسته با بهره‌گیری از المان‌های مختلف اسمارت واچی مناسب اکثر سلیقه‌ها و بیش‌تر موقعیت‌ها بسازد. گذشته از هر چیزی، صفحه‌نمایش در ساعت‌های هوشمند بسیار ضروری‌ست و سازندگان در تلاش‌اند تا یک دیسپلی کارآمد و جذاب را طراحی و تولید نمایند. خوش‌بختانه شیائومی در این راه موفق بوده و توانسته مجموعه‌ای کامل را برای Amazfit Cor به ارمغان آورد. نمایشگر رنگی و لمسی این محصول یکی از نقاط قوت دیوایس به حساب می‌آید و با چند اشاره می‌توانید به قابلیت‌های مختلف ساعت دسترسی پیدا کنید و به‌راحتی با آن تعامل داشته باشید. تکنولوژی این صفحه از نوع IPS بوده و اندازه‌ای در حدود ۱.۳ اینچ دارد. در نتیجه خواندن متون و دیدن محتواها به‌راحتی صورت می‌گیرد. شمارش‌گر ضربان قلب را از یاد نبریم. این سنسور در هر لحظه وضعیت قلب شما را زیر نظر دارد و بر همین اساس می‌تواند کیفیت خواب‌تان را نیز بررسی نماید. ناگفته نماند که با کمک اپلیکیشن شیائومی با نام Mi Fit اطلاعات جامعی از سلامتی‌ شما در دسترس‌تان قرار می‌گیرد.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

Mi Band 3

شیائومی

Mi Band 3 یکی از بهترین مدل‌های بازار به حساب می‌آید که می‌تواند نیاز طیف گسترده‌ای از مشتریان را پوشش دهد. این ساعت هوشمند ارزش خرید بالایی دارد و در عین حال از قابلیت‌های زیادی بهره‌مند است. با کمک شمارش‌گر ضربان قلب این دستگاه قادرید در هر ثانیه از وضعیت سلامتی خود باخبر شوید و همین‌طور کیفیت خواب خود را بررسی کنید. هم‌چنین با نصب اپلیکیشن مخصوص شیائومی می‌توانید کیفیت خواب خود را به اشتراک گذاشته و آن را با دیگر کاربران مقایسه نمایید. قابلیت‌های دیگر هم مثل گام‌شمار، محاسبه مسافت طی شده و کالری مصرفی، هشدار عدم تحرک و… Mi Band 3 را به یکی از بهترین مدل‌های مقرون‌به‌صرفه بازار مبدل نموده است.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH