مشخصات ایسوس ذن‌فون مکس پرو (M2) در یک ویدیو لو رفت

ذن‌فون مکس پرو (M2) یکی از اسمارت‌فون‌های مورد انتظار از برند ایسوس است که مطابق اخبار قرار است در تاریخ 11 دسامبر به صورت رسمی معرفی شود. با این حال اخیرا یک ویدیو از این هندست منتشر شده است که اطلاعات خوبی را از این اسمارت‌فون معرفی نشده در اختیار ما می‌گذارد.

این ویدیو در حال حاضر در دسترس نیست، از این رو در ادامه تنها نگاهی به مشخصات لو رفته از ذن‌فون مکس پرو (M2) در این ویدیو خواهیم انداخت.

این هندست که نسخه ارتقا یافته ذن‌فون مکس پرو (M1) محسوب می‌شود، از یک باتری غول پیکر 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. هم‌چنین به جای اسنپدارگون 636 به چیپست اسنپدارگون 660 مجهز خواهد بود که با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

نمایشگر مورد استفاده در ذن‌فون مکس پرو (M2) اندازه 6 اینچی خود را حفظ می‌کند، با این حال نسبت تصویر آن 19 به 9 خواهد بود. پنل مورد استفاده در این میان‌رده از نوع IPS با وضوح فول اچ‌دی پلاس است که توسط گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود. هم‌چنین متریال کیس پشتی از فلز به شیشه تغییر یافته است.

در بخش تصویربرداری می‌توانیم همان دوربین دوگانه 13+5 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم، با این حال برای تصویربرداری سلفی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده شده است که از نمونه به کار رفته در نسل قبلی، قدرتمندتر است. در ذن‌فون مکس پرو (M1)، نسخه‌های با رم 4 و 6 گیگابایتی از دوربین‌‌های متفاوتی استفاده می‌کردند، بنابراین ممکن است این موضوع باز هم تکرار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH