پتنت جدید اوپو در خصوص یک گوشی خم‌شدنی

ظاهرا سامسونگ تنها شرکتی نخواهد بود که در آینده‌ای نزدیک از یک گوشی خم‌شدنی رونمایی خواهد کرد. با توجه به پتنتی که توسط افراد Mobielkopen کشف شده است، به نظر می‌رسد اوپو نیز برنامه مشابهی با سامسونگ در خصوص عرضه یک گوشی خم‌شدنی دارد. از ظواهر امر چنین بر می‌آید که این اسمارت‌فون تفاوت چندانی با نمونه‌های مشابه ندارد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، طراحی اوپو برای این محصول شباهت زیادی به هندستی دارد که سامسونگ در SDC نشان داد. به عبارت دیگر این دستگاه به هنگام خم شدن کارایی یک اسمارت‌فون را دارد و وقتی که باز می‌شود به نحوی شبیه به نوعی تبلت می‌شود. گوشی‌های خم‌شدنی در ابتدای راه خود هستند و شرکت‌های مختلف هنوز آن طور که باید رقابت خود را در این زمینه آغاز نکرده‌اند تا شاهد خلاقیت‌ها و طراحی‌های مختلف باشیم.

لازم به ذکر است این اولین باری نیست که پتنتی در مورد یک گوشی خم‌شدنی از طرف اوپو به ثبت می‌رسد. در پتنتی که سال گذشته مشاهده شد، گوشی خم‌شدنی چینی‌ها به جای باز شدن از چپ و راست از بالا باز و بسته می‌شد. با این وضع باید گفت مثل همیشه چینی‌ها حقه‌هایی در آستین دارند تا در این زمینه کفه ترازو را به نفع خود سنگین کنند. همچنین این اولین بار نیست که علاقه شرکت به این امر نشان داده می‌شود؛ سال گذشته صحبت‌هایی مطرح شد که شیائومی و اوپو تصمیم به کار بر روی ارایه یک اسمارت‌فون خم‌شدنی دارند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید تلاش شرکت‌ها در تولید یک گوشی خم‌شدنی به معنای آن است که آینده دنیای اسمارت‌فون‌ها به این سمت و سو کشیده می‌شود یا این تغییر تنها یک خلاقیت است که طرفداران و مخالفان خود را خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH