آیا شاهد ابقای اچ‌تی‌سی در دنیای اسمارت‌فون‌ها خواهیم بود؟

پس از بازگشت شکوهمند برندهایی مانند نوکیا و بلک‌بری، بسیاری از طرفداران اولین پشتیبان دنیای اندروید نیز امیدوارند تا سرنوشت شرکت اچ‌تی‌سی نیز با کمک‌های خارجی یا بدون آن به همین ترتیب رقم بخورد. اما مطمئنا این امر به وسیله دستگاه‌هایی مانند Exodus 1 میسر نخواهد شد.

شایعات حکایت از آن دارند که خبری از اسمارت‌فون پرچم‌دار U13 نخواهد بود، اما جای امید دارد که اچ‌تی‌سی سفت و سخت خروج از دنیای اسمارت‌فون‌ها را انکار می‌کند. مشخص نیست این شایعات از کجا ریشه می‌گیرند، اما با توجه به عملکرد تایوانی‌ها در این زمینه و افت شدید فروش در سالیان اخیر، خروج از تجارت گوشی‌های هوشمند کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

نکته حائز اهمیت آن است که دیگر محصول شرکت یعنی Vive VR نیز عملکرد شگفت انگیزی نداشته و به همین سبب شرکت تصمیم گرفته تا فعلا تمام تخم مرغ‌های خود را در یک سبد نگذارد. برنامه‌های شرکت در این زمینه تقویت گوشی‌های هوشمند و بهبود بخشیدن به واقعیت مجازی بود که نتیجه مثبت چندانی عاید اچ‌تی‌سی نکرده است.

همانطور که بارها اشاره شده است، حال اچ‌تی‌سی اصلا مساعد نیست، ولی با این وجود قول اسمارت‌فون‌های جدیدی را برای پایان سال جاری و اوایل سال 2019 میلادی داده است. البته این به معنای طراحی و تولید یک هندست جدید برای پایان سال نیست. شاید در نهایت شاهد عرضه نسخه 6/128 گیگابایتی U12 Life در بازار باشیم. در صورت واقعیت داشتن این خبر، همین مورد نیز غنیمت بزرگی برای طرفداران اچ‌تی‌سی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH