میزان فروش پلی‌ استیشن 4 در ماه اکتبر از ایکس باکس وان و نینتندو سویچ سبقت گرفت!

از زمان معرفی پلی استیشن 4 در سال 2013 توسط سونی، این گجت همواره فروش خوبی را تجربه کرده است. این کنسول هنوز هم در رقابت با رقبای خود می‌درخشد و آمارها نشان دهنده فروش بالای این گجت در ماه اکتبر هستند. داده های منتشر شده توسط گروه NDP نشان می‌دهند که میزان فروش پلی استیشن 4 بیش‌تر از کنسول‌هایی نظیر ایکس‌باکس وان و نینتندو سویچ بوده است.

SNES Classic Edition
SNES Classic Edition

آمار فروش دستگاه‌های مرتبط با بازی در اکتبر سال 2018، به نسبت مدت زمان مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش یافته است. این موضوع برای هر دو شرکت تولید کننده پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان سود خوبی را به ارمغان آورده است. هم‌چنین درآمد مرتبط با این حوزه در سال جاری میلادی 19 درصد افزایش یافته است. با این حال در این سال علاوه بر دو رقیب اصلی، کنسول‌هایی نظیر NES Classic Edition و SNES Classic Edition نیز به صورت جدی وارد رقابت شده‌اند.

مطابق گفته تحلیلگران این حوزه، پلی استیشن 4 توانسته است رشد سالانه و نقطه به نقطه خود را به خوبی حفظ کند. میزان فروش این کنسول در اکتبر گذشته به بیش‌ترین رقم از اکتبر سال 2014 رسیده است. فروش این کنسول در اکتبر سال 2018 توانسته است به رقمی بیش‌تر از میزان فروش پرفروش‌ترین کنسول تاریخ سونی، یعنی پلی استیشن 2 در اکتبر سال 2002 دست پیدا کند.

1 در مورد “میزان فروش پلی‌ استیشن 4 در ماه اکتبر از ایکس باکس وان و نینتندو سویچ سبقت گرفت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH