عملکرد فوق‌العاده سامسونگ گلکسی S10 پلاس با تراشه اگزینوس در بنچمارک آنتوتو

هر روزه با افشای اطلاعاتی جدید به زمان عرضه پرچم‌داران سری گلکسی S10 در اوایل سال آینده نزدیک‌تر می‌شویم و بر اساس اطلاعات به‌دست آمده تا به این لحظه، طرفداران سامسونگ منتظر برپایی یک جشن بزرگ هستند. نشر شایعات، کارآمدی بسیار بالای خود را ثابت نموده و این موضوع موجب گلایه بسیاری از کاربران شده است. شایعات مطرح شده تصویر بسیار کاملی از مشخصات اسمارت‌فون‌های گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و احتمالا گلکسی S10 لایت را در اختیار ما قرار می‌دهند.

به‌نظر می‌رسد که فهرست بنچمارک مربوط به گلکسی S10 پلاس با تراشه اگزینوس از طریق Ice universe، افشاگر معروف اخبار سامسونگ منتشر شده است. هندست با شماره مدل SM-G975F موفق به کسب امتیازی چشمگیر در این بنچمارک شد. این شناسه با احتمال فراوان متعلق به اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس است. هندست مذکور در بنچمارک آنتوتو امتیاز مافوق تصور 325076 را به خود اختصاص داد. آنتوتو یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بنچمارک در جهان محسوب می‌شود.

این رقم در مقایسه با رکورد 358091 امتیازی آی‌فون XS اندکی پایین‌تر است و با نمره خیره‌کننده 566363 امتیازی آی‌پدهای جدید اپل نیز فاصله بسیار زیادی دارد؛ اما کماکان در صدر کلیه دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده تا به ‌امروز قرار می‌گیرد. در واقع نمودار اختصاصی بنچمارک آنتوتو برای گجت‌های اندرویدی، هواوی میت 20 پرو با امتیاز 309628 را در صدر فهرست قرار می‌دهد.

اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس با پردازنده اگزینوس 9820 برای نخستین بار موفق به کسب امتیاز 325076 در بنچمارک آنتوتو شد.

بنچمارک نشان می‌دهد که دستگاه تست شده مجهز به تراشه اگزینوس 9820 سامسونگ به‌همراه 6 گیگابایت رم بوده و در رزولوشن نمایشی 2280 در 1080 پیکسل مورد ارزیابی قرار گرفته است. در حال حاضر این رزولوشن به‌عنوان استاندارد پیش‌فرض در پرچم‌داران سامسونگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هندست مذکور احتمالا با پردازنده گرافیکی Mali-G76 و سیستم‌عامل اندروید 9 پای ارایه خواهد شد. بدین ترتیب مجموعا بخش قابل‌توجهی از ویژگی‌های بسیار موثق محصول مشخص شده است.

با این وجود فهرست بنچمارک نشان می‌دهد که نسخه اگزینوسی گلکسی S10 پلاس یک هیولای واقعی خواهد بود. اگرچه پرچم‌دار آینده سامسونگ با تراشه اسنپ‌دراگون حتی می‌تواند عملکرد سریع‌تری را ارایه نماید؛ زیرا اطلاعات پیش‌تر فاش شده پیرامون تراشه‌های آینده اسنپ‌دراگون 855 و اسنپ‌دراگون 8150 کوالکام از کسب امتیاز 362292 در بنچمارک آنتوتو حکایت داشتند. با توجه به اینکه تراشه‌های مذکور با احتمال فراوان در نسخه آمریکایی پرچم‌دار گلکسی S10 به‌کارگیری خواهند شد؛ لذا سامسونگ احتمالا بایستی در زمینه پیشرفت تراشه‌های خود اقداماتی را صورت دهد.

مطابق معمول توصیه می‌شود که اطلاعات بنچمارک جدید را چندان جدی نگیرید. این داده‌ها با ارایه اطلاعات نادرست می‌توانند تصویری دروغین را پیش روی شما قرار دهند؛ لذا بایستی به صحت‌وسقم آن‌ها با دیده تردید نگاه کرد.

2 در مورد “عملکرد فوق‌العاده سامسونگ گلکسی S10 پلاس با تراشه اگزینوس در بنچمارک آنتوتو”

  1. الکسیس سانچز

    زکی این فوق العاده ست این که از اسنپ 8150 و آی 12 بایونیک اپل خیلی خیلی ضعیفتره حتی خیلی جاها از کایرین هم ضعیفتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH