پشتیبانی از هشتگ‌ها آخرین ارمغان به‌روزرسانی Google Maps

گوگل در پی آن است تا مکان‌هایی که با سلایق کاربران همخوانی بیشتری دارند، راحت‌تر در گوگل مپس نمایش داده شوند. به همین خاطر، غول جستجوی دنیای اینترنت قابلیت جدید افزودن هشتگ را به اپلیکیشن خود افزوده است. کاربران این نرم‌افزار از این پس می‌توانند هشتگ‌های خود را در بررسی مکان‌های مختلف اضافه کنند.

به گزارش TechCrunch، این قابلیت جدید در حال حاضر تنها در اختیار کاربرانی است که در طرح Google Maps’ Local Guides شرکت داشته‌اند. این دسته از کاربران از طرف گوگل مطلع شده‌اند که می‌توانند در بررسی‌های قدیمی خود هشتگ‌هایی اضافه کنند. عبارات از پیش تعریف شده‌ای در این زمینه وجود نخواهد داشت و کاربران قادر خواهند بود آزادانه موضوعات مختلف را با توجه به مکان مشخص شده هشتگ کنند.

هنوز زمان مشخصی برای عرضه این به‌روزرسانی بر روی دستگاه‌های اندرویدی نیست. از طرف دیگر ارایه آن برای دستگاه‌های iOS هنوز تایید نشده و ابهاماتی در این خصوص وجود دارد؛ هر چند بعید به نظر می‌رسد گوگل مپس کاربران محصولات اپل را بی‌نصیب بگذارد.

1 در مورد “پشتیبانی از هشتگ‌ها آخرین ارمغان به‌روزرسانی Google Maps”

  1. این همه گفتن گوگل مپ ، گوگل مپ ، اومد سایتهای ایرانی رو فیلتر کرد . چه زمانی میخواییم به این درک برسیم که تا خودمون واسه خودمون کاری نکنیم ، خارجی واسه ما کاری نمیکنه . پست در مورد ************* هم بذارید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH