بر اساس گزارشات سامسونگ گلکسی S10 پلاس تاییدیه عرضه در روسیه را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی S10 پلاس پرچم‌دار آینده غول کره‌ای به‌شمار می‌آید و از پیش‌تر شایعات فراوانی پیرامون این محصول مطرح شده است. بر اساس آخرین اخبار، گلکسی S10 پلاس موفق شده تاییدیه عرضه به بازار روسیه را دریافت نماید.

فهرست مذکور هیچ‌گونه مشخصات جدیدی را در خصوص این پرچم‌دار ارایه نمی‌دهد؛ اما نمایانگر 3 شماره مدل مختلف با اسامی SM-G975F، DS SM-G975F و SM-G975X برای گلکسی S10 پلاس است. در گذشته معمولا عدد “5” به‌عنوان آخرین رقم شماره مدل کلیه نسخه‌های پلاس مورد استفاده قرار می‌گرفت. بنابراین انتظار می‌رود که شماره مدل SM-G970x متعلق به نسخه معمولی گلکسی S10 باشد (حرف x نیز به منطقه جغرافیایی بستگی خواهد داشت). در حال حاضر مشخص نیست که شناسه SM-G975X واقعا متعلق به کدام نسخه از این هندست است.

هنوز برای اظهارنظر پیرامون مشخصات نهایی و طراحی سری گلکسی S10 خیلی زود است؛ اما شایعات مطرح شده تا به امروز نشان می‌د‌هند که گلکسی S10 بسته به منطقه عرضه به‌همراه تراشه‌های اسنپدراگون 8150 ساخت کوالکام یا اگزینوس 9820 سامسونگ ارایه خواهد شد. بعلاوه ظاهرا این هندست از شبکه 5G پشتیبانی نموده و نسخه‌ای از آن با 512 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. تحلیل‌گران ادعا می‌کنند که قدرتمندترین گوشی این سری احتمالا مجهز به 12 گیگابایت رم خواهد بود.

گفته شده که نسخه 5G گلکسی S10 دارای قسمت پشتی سرامیکی خواهد بود و به همین دلیل شاید مدل SM-G975X که در سند گواهی مشاهده می‌شود نیز مربوط به همین نسخه باشد. علاوه بر این، آرایه دوربین‌های چندگانه در گلکسی S10 به‌روزرسانی خواهد شد. براساس پیش‌بینی‌ها گلکسی S10 پلاس از نمایشگری با قطر 6.4 تا 6.7 اینچ بهره خواهد برد.

سامسونگ معمولا دستگاه‌های سری گلکسی S خود را در بازه زمانی ماه فوریه تا آوریل عرضه می‌کند. همواره می‌توان انتظار داشت که کمپانی طی کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا هندست‌های سری S را ارایه نماید (این رویداد به‌طور معمول در اواخر ماه فوریه برگزار می‌شود). اما اخیرا تولیدکنندگان برجسته‌تر اسمارت‌فون، رویدادهای بزرگی مستقل از یک نمایشگاه تجاری بزرگ را برگزار می‌کنند. بنابراین سامسونگ با برگزاری یک رویداد در شهر نیویورک می‌تواند از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH