ای‌دیتا از کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی XPG برای گیمرهای موبایلی رونمایی کرد

کمپانی ای‌دیتا ورود خود به عرصه کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی 512 گیگابایتی را اعلام کرد. محصولات جدید ای‌دیتا در واقع سری کاملی از کارت‌های میکرو اس‌دی XPG هستند که گیمرهای موبایلی را هدف قرار داده‌اند. این کارت‌ها در ظرفیت‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی ارایه می‌شوند. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه دقیق این محصولات بسته به هر کشور متغیر خواهد بود. کمپانی تایوانی کارت‌های حافظه مذکور را جهت استفاده در اسمارت‌فون‌ها و همچنین کنسول‌های موبایلی شامل نینتندو سوئیچ، هدست‌های همراه واقعیت‌مجازی و سایر دستگاه‌های قابل‌حمل در نظر گرفته است.

کارت‌های میکرو اس‌دی XPG ای‌دیتا دارای شاخص عملکردی تراز اول (A1) هستند که در هر ثانیه اجرای 1500 عملیات ورودی/خروجی برای خواندن و 500 عملیات ورودی/خروجی برای نوشتن داده را تضمین می‌کند. کمپانی لکسار یک کارت حافظه 512 گیگابایتی با کلاس عملکردی A2 را تولید نموده است که در هر ثانیه می‌تواند 4000 عمل ورودی/ خروجی خواندن و 2000 عمل ورودی/خروجی نوشتن را اجرا نماید. البته این موضوع برای کارت‌های سری XPG یک نکته منفی محسوب نمی‌شود.

گیمرها دارای جمعیتی قابل تشخیص هستند؛ خصوصا هنگامی‌که از ارقام کیفی صحبت به میان می‌آید. پیشنهادات ای‌دیتا مبنی بر این‌که دستگاه‌های مجهز به اندورید 6.0 و 7.0 از طریق قابلیت حافظه تطبیق‌پذیر قادر به استفاده از این کارت‌ها هستند نیز کارآمدی سیاست‌های بازاریابی کمپانی را بیش‌ازپیش افزایش خواهد داد.

به هرحال سرعت عملکرد مداوم این کارت‌ها در رتبه UHS-I کلاس 3/V30 معمولی قرار دارد (هر 2 برچسب معادل یکدیگر هستند). این موضوع دستیابی به سرعت نگارش مداوم 30 مگابایت بر ثانیه را تضمین می‌کند (که برای ضبط ویدیوهای 4K حائز اهمیت است). این رقم بیانگر حداقل سرعت عملکرد کارت است و حداکثر سرعت آن برای اعمال نوشتن و خواندن مداوم به ترتیب به 85 و 100 مگابایت بر ثانیه خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH