سونی

با بهترین تلویزیون‌های سونی آشنا شوید (آذرماه 97)

اگر بخواهیم از بهترین دیوایس‌های ساخته شده تا به حال و جذاب‌ترین آن‌ها نام ببریم، باید از تلویزیون‌ها یاد کنیم. این دستگاه‌ها به ما کمک می‌کنند تا محتوای مورد علاقه خود را تماشا نماییم و از آخرین اخبار و اتفاقات مطلع شویم. برندهای زیادی به این بازار راه پیدا کرده‌اند و هر سال شاهد معرفی تلویزیون‌هایی با تکنولوژی‌های جدید هستیم. سونی یکی از همین تولیدکنندگان به شمار می‌رود که از سال‌های پیش در چنین حوزه‌ای حضور داشته و به معرفی دیوایس‌های گوناگون می‌پردازد. اگر می‌خواهید با بهترین تلویزیون‌های این شرکت آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


KD-55X8500E

سونی

دیزاین همیشه جز اولویت‌های کاربران بوده و خواهد بود. در حقیقت دلیلی برای خرید دیوایس‌ها به حساب می‌آید و به همین علت تولیدکنندگان نیز به این مهم توجه ویژه‌ای دارند. سونی هم از این قاعده مستثنی نیست و برای تلویزیون‌های خود (مخصوصا مدل مذکور) از یک طراحی مدرن و جذاب بهره می‌برد که نظر هر کسی را جلب می‌کند. حاشیه‌های باریک اطراف صفحه‌نمایش زیبایی دستگاه را بیش‌تر نموده و هم‌چنین تماشای محتواها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. گذشته از این، نمایشگر ۵۵ اینچی تلویزیون اصلی‌ترین دلیل برای خرید KD-55X8500E شمرده می‌شود. کیفیت بالای نمایشگر باعث شده تا جزئیات تصاویر به‌خوبی دیده شود و هیچ‌چیز را از دست ندهید. موتورهای مختلف هم به کمک تلویزیون‌ آمده‌اند تا کیفیت تا حد قابل توجهی افزایش یابد. رابط هوشمند عضوی جداناپذیر از تلویزیون‌های مدرن محسوب می‌گردد و سازنده ژاپنی هم برای محصول خود از اندروید استفاده نموده. این به شما امکان نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوناگون را می‌دهد و در عین حال قادرید به مرور اینترنت نیز بپردازید. در نتیجه اگر مایل به خرید بهترین دیوایس‌ها هستید و می‌خواهید فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را در یک دیسپلی غول‌آسا ببینید، پس حتما KD-55X8500E را در سبد خریدتان قرار دهید.

قیمت: ۱۵ میلیون تومان

KD-55X7500F

سونی

حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر موجب شده تا فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و دیگر محتواها با جذابیت بیش‌تری نمایش داده شوند. جدای از این، دیسپلی ۵۵ اینچی لذت تماشای برنامه‌ها را دوچندان می‌کند و می‌توانید بازی‌ها را هیجان‌انگیزتر از همیشه تجربه نمایید. بدنه باکیفیت یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی KD-55X7500F به حساب می‌آید و به شما حس داشتن محصولی پریمیوم را انتقال می‌دهد. هم‌چنین بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید افزایش کارآمدی دستگاه را در پی داشته و شاهد طیف وسیعی از قابلیت‌ها در این مدل هستیم. به‌عنوان مثال کیفیت بالای صفحه‌نمایش این تلویزیون دیدن جزئیات محتواها را ممکن ساخته و با کمک محصول سونی چیزی از قلم نخواهد افتاد. صدا بخش مهمی از یک فیلم، انیمیشن و بازی‌ها را تشکیل می‌دهد و برای همین تلویزیون‌های بالارده غالبا از بلندگوهای باکیفیت بهره می‌برند. KD-55X7500F نیز از این قاعده پیروی می‌نماید و موسیقی‌ها  با جزئیات بالا و باس مناسب شنیده می‌شوند. استانداردهای مختلف هم به‌کار گرفته‌ شده تا کیفیت پخش موزیک بیش‌تر شود. اندروید هم مهمان KD-55X7500F گشته تا تجربه لذت‌بخشی از تلویزیون سونی داشته باشید و اپلیکیشن و گیم‌های محبوب را دانلود و نصب کنید. گفتنی‌ست قادر به مرور اینترنت نیز هستید تا از آخرین اخبار، وضعیت هواشناسی و… باخبر شوید.

قیمت: ۱۱ میلیون تومان

KD-49X7500F

سونی

صفحه‌نمایش مهم‌ترین بخش از یک تلویزیون به حساب می‌آید و در واقع اصلی‌ترین دلیل برای خرید این دیوایس‌ها به شمار می‌رود. ضمنا کیفیت چنین قطعه‌ای نیز بسیار مهم است و می‌توان گفت که رده محصول را مشخص می‌کند. به‌عنوان مثال مدل مذکور از رزولوشن 4K بهره می‌گیرد و به این ترتیب قادر به دیدن جزئیات محتواها هستید. بازی‌ها و فیلم‌ها با هیجان بیش‌تری پخش می‌شوند و جذابیت دستگاه نیز افزایش می‌یابد. نمایشگر ۴۹ اینچی نیاز هر کسی را برطرف می‌کند و هم‌چنین به سبب حاشیه‌های اندک ابعاد مناسب پیدا کرده. در نتیجه به‌راحتی در خانه‌ها جای می‌گیرد و دردسری ایجاد نمی‌کند. تکنولوژی ا‌ل‌ای‌دی نسبت به نمونه‌های ال‌سی‌دی از ویژگی‌های بهتری سود می‌برد. برای مثال روشنایی این صفحات بیش‌تر از ال‌سی‌دی‌هاست و نسبتا جزئیات سطح بالاتری را خواهید دید. تولیدکننده ژاپنی از دو اسپیکر توان‌مند بهره گرفته که موسیقی متن فیلم‌ها را با تمام جذابیت پخش می‌کنند و لذت دیدن محتواها چندبرابر می‌شود. تکنولوژی‌های متعددی هم در این زمینه به کمک KD-49X7500F آمده‌اند تا کیفیت پخش موزیک از همیشه بیش‌تر شود.

قیمت: ۸ میلیون تومان

KDL-48W650D

سونی

صفحه‌نمایش ۴۸ اینچی دستگاه یکی از بهترین تجربه‌ها را ارایه می‌دهد و می‌توانید محتواهای مورد علاقه خود را در یک دیسپلی غول‌پیکر تماشا کنید. امکان نصب بازی‌ها و اپلیکیشن نیز فراهم شده و قادرید با کمک رابط هوشمند دستگاه به طیف وسیعی از برنامه‌های محبوب دسترسی داشته باشید. هم‌چنین به موتور جست‌و‌جوگر هم دسترسی دارید تا به سایت‌های مورد علاقه خود سر بزنید. تکنولوژی ال‌ای‌دی دیسپلی یکی از ویژگی‌های جذاب این تلویزیون به شمار می‌رود و روشنایی صفحه را افزایش می‌دهد. گفتنی‌ست رنگ‌ها هم نسبت به نمونه‌های ال‌سی‌دی اغراق‌آمیزتر هستند و به این ترتیب غرق فیلم‌ها و انیمیشن‌ها خواهید شد و به صفحه KDL-48W650D خیره می‌شوید. رزولوشن فول اچ‌دی دیوایس جزئیات رضایت‌بخشی از تصاویر را نشان می‌دهد و در کنار زاویه دید وسیع نمایشگر، این مدل را به یکی از تلویزیون‌های برتر سونی تبدیل می‌کند.

قیمت: ۶ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH