سامسونگ و نیانتیک یک نسخه انحصاری از بازی هری پاتر را خواهند ساخت!

کمپانی سامسونگ توانست برای مدت زمانی محدود، انحصار بازی فورتنایت را در دست داشته باشد. به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد از این شیوه به عنوان یک تکنیک بازاریابی بهره بگیرد. بنابر گزارشات منتشر شده این کمپانی قصد دارد 40 میلیون دلار را در شرکت نیانتیک (سازنده پوکیمون گو) سرمایه‌گذاری کند، با این حال نیانتیک قرار نیست که دوباره پوکیمون گو را توسعه دهد!

در عوض این شرکت بازی سازی قرار است نسخه‌ای خاص از بازی هری پاتر را گسترش دهد که در آن از قلم S PEN به عنوان یک چوب جادویی استفاده می‌شود. مشخص نیست که این بازی نسخه‌ای از Harry Potter: Wizards Unite خواهد بود که قرار است در سال 2019 عرضه شود و یا یک عنوان مجزا تولید خواهد شد. این احتمال می‌رود که سامسونگ معرفی این بازی را هم‌زمان با گلکسی نوت 10 انجام دهد. گلکسی S10 زودتر از گلکسی نوت 10 معرفی خواهد شد اما این اسمارت‌فون فاقد قلم S Pen است، بنابراین شانس معرفی بازی هم‌زمان با دومین پرچم‌دار سال 2019 سامسونگ بیش‌تر است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند این دو کمپانی قصد دارند تا قبل از معرفی بازی و اعلام رسمی این قرارداد، مقداری بر روی توانایی‌های تکنیکال کار کنند، از این رو هیچ‌کدام در اعلام زود هنگام این قرارداد عجله‌ای ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH