هواوی از سامسونگ سبقت گرفت؛ درز تصاویر نوا 4 با روزنه‌ای در بالای آن!

اگرچه به نظر می‌رسید سامسونگ پنل‌های صفحه نمایش روزنه‌ای را به ترندی برای خود بدل کند، اما اقدامات هواوی تا حدودی معادلات را به هم زده و به نظر می‌رسد رقابت بین چشم بادامی‌ها از همیشه گرم‌تر شده است. پس از انتشار تصاویری از هندست نوا 4 با صفحه نمایش روزنه‌ای، بار دیگر شاهد انتشار تصاویری از این هندست بودیم که امکان نگاهی نزدیک‌تر را فراهم کرد.

در مراسمی که به مناسبت هجدهمین سال تولد Jackson Yee، خواننده مشهور چینی برگزار می‌شد، هواوی برای لحظات کوتاهی از جدیدترین ساخته خود رونمایی کرد. همانطور که انتظار می‌رفت نوا 4 با روزنه‌ای در بالا، سمت چپ که محل تعبیه دوربین سلفی است و با استفاده از آن دیگر نیازی به ناچ نخواهد بود، مشاهده شد. با وجود این روزنه مقدار قابل توجهی از صفحه نمایش در دسترس خواهد بود، اما به مانند بیشتر اسمارت‌فون‌های عرضه شده در سال 2018 حاشیه باریک پایینی به قوت خود باقی است.

طراحی پنل پشتی این هندست در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما بر اساس شنیده‌ها بی‌شباهت به اسمارت‌فون P20 پرو نخواهد بود. اطلاعات زیادی نمی‌شود از تصاویر به دست آورد، جز این که وجود یک اسپیکر در پایین گوشی و همچنین درگاه یواس‌بی Type-C مشهود است. بعلاوه با توجه به تصویری که پیش از این فاش شده بود، در بالای گوشی جک هدفون 3.5 میلی‌متری حضور خواهد داشت.

انتظار می‌رود تا نوا 4 در تاریخ 12 دسامبر در چین به صورت رسمی معرفی شده و به فاصله کوتاهی روانه بازار شود. اما تاریخ‌های گفته شده برای بازار بین‌المللی صدق نمی‌کند و احتمالا تا اوایل سال 2019 خبری از حضور جهانی این هندست نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH