ال‌جی Q9 تاییدیه NRRA را دریافت کرد

ال‌جی Q9 یکی از اسمارت‌فون‌هایی است که ال‌جی قصد دارد در آینده نزدیک از آن رونمایی کند. این هندست قرار است در برخی از بازارها به عنوان یک نسخه تغییر نام یافته از ال‌جی G7 Fit عرضه شود، این موضوع اخیرا توسط وب‌سایت‌هایی نظیر Android Enterprise و Google Play Console نیز تایید شده است.

ال‌جی Q9 با شماره مدل LM-Q925K شناخته می‌شود و به‌تازگی توانسته است تاییدیه سازمان NRRA کره و هم‌چنین Bluetooth SIG را دریافت کند. این موضوع می‌تواند نشان دهد که ال‌جی Q9 ابتدا در کره جنوبی عرضه خواهد شد.

الجی Q9
الجی Q9

وب‌سایت NRRA هیچ اطلاعاتی از قبیل شماره مدل و مشخصات را منتشر نمی‌کند، با این حال مطابق شایعات منتشر شده می‌توان سخت افزار مورد استفاده در ال‌جی Q9 را حدس زد. در قلب این هندست چیپست اسنپدارگون 660 قرار گرفته است که از هشت هسته با معماری Kryo 260 و پردازنده گرافیکی آدرنو 512 استفاده می‌کند.

این اسمارت‌فون به 4 گیگابایت رم مجهز شده است و در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی روانه بازار می‌شود. پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD و باتری 3550 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این میان‌رده است.

اگرچه هیچ اطلاعی از زمان معرفی و عرضه ال‌جی Q9 در دست نیست، اما دریافت گواهی‌های ارتباطی نشان دهنده نزدیک بودن به زمان معرفی رسمی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH