انتشار تصاویر و مشخصات کامل اسمارت‌فون‌های ذن‌فون مکس پرو M2 و ذن‌فون مکس M2 ایسوس

حدودا 2 هفته قبل خبرچین معروفی با نام رولاند کوانت، اطلاعاتی حیاتی پیرامون اسمارت‌فون‌های آینده ایسوس ذن‌فون مکس M2 و ذن‌فون مکس پرو M2 را به اشتراک گذاشت. از آن زمان به بعد، جریان شایعات پیرامون اطلاعات مربوط به گوشی ایسوس ذن‌فون مکس پرو M2 به‌صورت مداوم برقرار بوده و معرفی این هندست طی روز 11 دسامبر در کشور اندونزی رسما مورد تائید قرار گرفته است. امروز نیز این شخص افشاگر مجددا به ارایه جزئیاتی بیش‌تر پیرامون هر 2 اسمارت‌فون پرداخته است.

بر اساس آخرین گزارش آقای کوانت در نشریه WinFuture هر 2 هندست دارای طراحی مشابهی بوده و اساسا از جنبه مشخصات داخلی با یکدیگر متفاوت خواهند بود. ذن‌فون مکس پرو M2 در مقایسه با ذن‌فون مکس M2 مجهز به ناچ کوچک‌تر و چانه تحتانی ضخیم‌تر است. قاب پشتی ذن‌فون مکس پرو M2 از جنس شیشه ساخته شده و ظاهری براق دارد؛ در حالی‌که ذن‌فون مکس M2 از پنل پشتی فلزی بهره می‌گیرد.

ذن‌فون مکس پرو M2 و ذن‌فون مکس M2 مجهز به نمایشگرهای 6 اینچی از نوع IPS LCD با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2340 در 1080 پیکسل) و نسبت ابعاد 19.5:9 هستند. ذن‌فون مکس پرو M2 از تراشه اسنپ‌دراگون 660 و 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند و بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست در مدل‌هایی با 64 و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی جهت افزایش میزان فضای ذخیره‌سازی ارایه خواهد شد. این گوشی از پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی IMX486 ساخت سونی و حسگر دوم 5 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. تصویر اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که ذن‌فون مکس پرو M2 همانند مدل پیشین خود مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

انتظار می‌رود ذن‌فون مکس M2 با تراشه اسنپ‌دراگون 636 و 4 گیگابایت رم روانه بازار شود. این هندست احتمالا در مدل‌هایی با 32 و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز وجود دارد. پیکره‌بندی دوربین دوگانه این گوشی شامل یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی خواهد بود و پیرامون حسگر دوم گوشی نیز هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. بعلاوه ظرفیت دقیق باتری ذن‌فون مکس M2 کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH