اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A8s تاییدیه FCC را دریافت کرد

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A8s نخستین هندست این تولیدکننده کره‌ای با نمایشگر Infinity-O به‌شمار می‌آید. در این دستگاه به منظور استقرار دوربین سلفی، حفره‌ای در گوشه بالایی سمت چپ پنل نمایشگر ایجاد شده است. پس از طرح گمانه‌زنی‌های متعدد، افشای اطلاعات و انتشار تصاویر طرفداران در نهایت این گوشی با شناسه SM-G8870 تاییدیه FCC را رسما دریافت کرد.

سند گواهی شامل تصویری است که بیانگر عدم قرارگیری اعلان‌ها در گوشه بالایی سمت چپ نمایشگر دستگاه است. این اعلان‌ها اندکی به سمت مرکز صفحه‌نمایش جابه‌جا شده‌اند.

بعلاوه انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی A8s از پنلی کشیده‌تر نسبت به نمایشگرهای بی‌کران برخوردار باشد. نمایشگرهای بی‌کران در طیف وسیعی از اسمارت‌فو‌ن‌ها از پرچم‌دارانی نظیر گلکسی S9 گرفته تا گوشی‌های میان‌رده‌ای مانند گلکسی A6 مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با توجه به رزولوشن اسکرین‌شات ارایه شده، این‌بار در عوض نسبت ابعاد 18.5:9 از نمایشگری با نسبت ابعاد 19.5:9 استفاده شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A8s در کشور چین عرضه می‌شود؛ اما این گجت تنها به‌عنوان محصول آزمایشی جهت برآورد اولیه پیش از گنجاندن سخت‌افزارهای پرچم‌دار در کالبدی مشابه و عرضه جهانی گوشی جدید گلکسی S10 روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH