نسخه‌های جدید ال‌جی Gram دیگر چندان سبک وزن نیستند!

به نظر می‌رسد نام‌های مورد استفاده در دنیای فناوری در حال تغییر معنا هستند، کلمه Unlimited به معنای نامحدود به ” نامحدود اما … ” تبدیل شده‌ است؛ حتی لپ‌تاپ‌های سری yoga نیز دیگر چندان انعطاف پذیر محسوب نمی‌شوند. ظاهرا ال‌جی نیز قصد دارد همین روند را در مورد لپ‌تاپ‌های سری Gram خود اجرا کند، اطلاعات منتشر شده از محصولات جدید خانواده Gram نشان می‌دهند که نسخه‌های جدید ال‌جی Gram اگرچه هم‌چون گذشته گران و قدرتمند هستند اما دیگر نمی‌توان آن‌ها را سبک‌ وزن دانست!

نخستین نسل از لپ‌تاپ‌های Gram کمپانی ال‌جی اگرچه واقعا یک گرم وزن نداشت، اما وزن آن تنها یک کیلوگرم بود که رقم بسیار مناسبی محسوب می‌شد. ال‌جی قصد دارد نسل‌های بعدی این لپ‌تاپ را نیز با نام تجاری Gram روانه بازار کند، بدون توجه به اینکه این محصولات دیگر یک کیلوگرمی نخواهند بود و سنگین وزن محسوب می‌شوند.

ال‌جی Gram
ال‌جی Gram

حداقل دو مدل از خانواده Gram معرفی و روانه بازار خواهد شد. نخستین لپ‌تاپ که ابعادی بزرگ‌تر دارد 17 اینچی بوده و مطمئنا وزن بیش‌تری را به نسبت نسل قبلی دارد. با این حال این محصول را نمی‌توان جالب‌ترین نسخه Gram دانست.

ال‌جی Gram
ال‌جی Gram

ال‌جی قصد دارد از نخستین محصول 2 در 1 خود به نام Gram 2-in-1 رونمایی کند. این محصول هم‌چون لپ‌تاپ‌های یوگا می‌تواند به صورت 360 درجه تا شده و تبدیل به یک تبلت شود. از جمله مشخصات این لپ‌تاپ هیبریدی می‌توان به نمایشگر 14 اینچی، دو پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت ورودی برق، پورت HDMI، ورودی کارت حافظه و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. بر اساس تصاویر ممکن است ال‌جی این هندست را با یک قلم لمسی معرفی کند، البته این احتمال وجود دارد که قلم لمسی به صورت جداگانه فروخته شود.

لپ‌تاپ 2 در 1 ال‌جی با وزن 1.17 کیلوگرمی روانه بازار خواهد شد که اندکی از وزن نخستین نسل ال‌جی Gram سنگین‌تر است؛ با این حال همین میزان اضافه وزن کافی است تا اصول خانواده Gram زیر پا گذاشته شود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH