لپ‌تاپ ال‌جی Gram Ultra با ویندوز 10 معرفی شد

ال‌جی در طول روز گذشته لپ‌تاپ جدیدی را با آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت با نام ویندوز 10 عرضه کرد. این محصول که ال‌جی Gram Ultra نامیده می‌شود در سه نسخه متفاوت در آمریکا عرضه خواهد شد که امکان خریداری آن از طریق فروشگاه مایکروسافت و آمازون وجود دارد.

lg-Gram-Ultra-4

از اصلی‌ترین قابلیت‌های این لپ‌تاپ نصب پیش فرض سیستم عامل ویندوز 10 بر روی آن است و این محصول از یک صفحه نمایش لمسی به همراه دوربین RealSense بهره می‌برد که از طریق آن کاربران می‌توانند از ویژگی‌های لمسی ویندوز 10 نیز بهره‌مند شوند.

lg-Gram-Ultra-1

نمایشگر ال‌جی Gram Ultra قادر است تا وضوح 1080p را در پنل IPS خود ارایه دهد که 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3L نیز آن را یاری می‌کنند و حافظه داخلی آن نیز 128 گیگابایت از نوع SSD است. (در نسخه پایه) رنگ این لپ‌تاپ سفید (برفی) است و ساختار بیرونی آن را نیز آلیاژی از جنس منیزیم تشکیل داده است. این محصول از لحاظ سایز شبیه به مک‌بوک ایر کمپانی اپل است و صفحه نمایش آن 13 اینچی است.

lg-Gram-Ultra-3

نام Gram برای این محصول شاید یادآور وزن کم آن است که بر اساس اطلاعات منتشر شده این لپ‌تاپ 980 گرم وزن دارد که باعث می‌شود از نسخه 11 اینچی مک‌بوک ایر نیز سبک‌تر باشد. البته برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که به دلیل ساختار منیزیمی این لپ‌تاپ، قرار دادن آن بر روی برخی سطوح با مشکل همراه است.

نکته مهم در خصوص این محصول این است که ال‌جی از نسل پنجم پردازنده‌های اینتل Broadwell بر روی این محصول استفاده کرده است و این موضوع باعث شده که دستگاه کارایی بالایی داشته باشد و در مقابل طول عمر باتری بیشتری را نیز در اختیار کاربر قرار دهد. در تست‌های انجام شده ال‌جی Gram Ultra توانست با یکبار شارژ حدود 7.5 ساعت زنده بماند.

lg-Gram-Ultra-2

ال‌جی Gram Ultra در دو نسخه i5 و i7 عرضه خواهد شد که قیمت آن‌ها نیز از 899.99 دلار شروع می‌شود. نظر شما در خصوص این لپ‌تاپ چیست؟

1 در مورد “لپ‌تاپ ال‌جی Gram Ultra با ویندوز 10 معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH