گوشی فوق باریک هوآوی P6 رسما وارد کشور شد

huawei-itresan2

در مراسمی که شب گذشته در مجموعه پردیس ملت تهران برگزار گردید، شرکت هوآوی رسما ورود گوشی P6 را به ایران جشن گرفت.

در این سمینار که با حضور جمعی از اصحاب رسانه، نمایندگان هوآوی، مسئولین این شرکت و برخی از مدیران پارس مایکروتل برگزار شد، ابتدا مدیر عامل هواوی در ایران بر روی صحنه آمد و نکاتی را بیان نمود. وی صحبت‌هایش را این گونه آغاز کرد: باعث افتخار ماست که امشب در این مکان میزبان همکاران عزیز از استان‌های مختلف ایران و همچنین دوستانی از رسانه‌های گوناگون هستیم. قبل از شروع، دوست دارم دو موضوع متفاوت از هوآوی موبایل در ایران را خدمتتان بازگو کنم.

huawei-itresan6

اول اینکه حدود یک سال و نیم پیش هیچ یک از افراد سرشناسی که در صنعت موبایل فعالیت داشتند، هوآوی را نمی‌شناختند و حتی خیلی متعجب شدند از اینکه فهمیدند هوآوی تلفن همراه هم تولید می‌کند.

دوم اینکه، امسال بیش از 200 نفر در مراکز موبایل برای خرید گوشی هوآوی در صف ایستادند و در آخر مدیر فروشگاه به دلیل ازدحام جمعیت و نداشتن موجودی کافی، مجبور شد تابلوی “فروشگاه تعطیل است” را نصب کند، همچنین در طرفی دیگر در فروشگاه هایپر استار تهران 1800 دستگاه تلفن همراه هوآوی در حدود 1 ساعت فروخته شد.

بدیهی است که هوآوی موبایل در عرض یک سال با گسترش چشم گیری روبرو بوده است و تمام این دست آوردها به دلیل حضور و پشتیبانی قوی شماست.

ما امیدواریم از این دست اتفاقات در فروشگاه تک تک شما عزیزان بیافتد و شاید هم افتاده باشد. ما انتظار داریم این‌گونه تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امروز در این مکان گرد هم جمع شده‌ایم تا همانند یک خانواده بزرگ، شبی خاطره انگیز نه فقط به جهت نمایش دادن محصولات جدید بلکه برای آشنایی بیشتر با هوآوی داشته باشیم. صادقانه آرزو می‌کنم تمامی دوستان عزیزی که اینجا هستند، پشتیبان بزرگی برای هوآوی باشند.

حال می‌خواهم هوآوی را در سه قسمت متفاوت معرفی کنم:

اول به عنوان شرکت پیشرو در صنعت ICT جهان (فناوری اطلاعات و ارتباطات)

هوآوی بر این باور است که از طریق صنعت ارتباطات، زندگی را توسعه بخشد. هوآوی خود را ملزم بر تولید و محیا ساختن تجهیزات ارتباطی و مخابراتی با حداکثر کارایی می‌داند و به همین دلیل است که 140 کشور در جهان به صورت مستقیم از محصولات و راه حل‌های شرکت هوآوی استفاده می‌کنند و از هر 3 نفر در جهان، 1 نفر به طریقی با شرکت ما در تماس است و از امکانات ما استفاده می‌کند.

گروه هوآوی متشکل از 3 قسمت اصلی است:

۱- بخش اپراتوری
۲- بخش نوآوری
۳- بخش ترمینال

دوم HUAWEI DEVICE در سال 2003 شروع به کار کرده و با تولید تلفن‌های همراه و مودم‌های اینترنت خانگی وارد بازار شد. محصولات مودم‌های خانگی، سالیان سال است که به صورت مستمر در رده اول قرار دارد. همچنین هوآوی برنده جایزه قرار گرفتن در بین 3 تولید کننده برتر تلفن‌های همراه هوشمند در 3 ماه سوم 2013 است.

همان گونه که می‌دانید، محصولات بخش ترمینال هوآوی در 140 کشور جهان با بیش از 600 شبکه فروش سراسری حضور دارد.

از سال 2011 شرکت هوآوی تمرکز خود را بر روی تجارتB2C  افزایش داد تا  بتواند برند هواوی را در اذهان عمومی در سطح جهان ترفیع دهد. تمرکز اصلی این تجارت بر روی تلفن‌های هوشمند بوده، این بازار با سرعت زیاد سالانه حدود 43.5 درصد رشد داشته و پیش بینی می‌شود که تعداد بیش از 45 میلیون گوشی از کشور چین به بازار جهانی صادر، که با این اوصاف گردش مالی بخش ترمینال بیش از 9 میلیارد دلاردر سال 2013 خواهد بود.

و اما این رشد سریع عمیقا وابسته و محتاج حمایت و پشتیبانی شما عزیزان است. استراتژی شرکت در سال جدید بر مبنای حمایت بیشتر از شبکه فروش ایران بوده و قصد بر این است تا در بخش برندینگ و مارکتینگ سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد تا از این طریق و با فروش بیشتر محصولات هوآوی، قدردان زحمات شما عزیزان باشیم.

۳- از امسال این شرکت با نام تجاری “هواوی سرویس ایران” در خدمت شما عزیزان خواهد بود. ما متعهد شده‌ایم تا بهترین شبکه برای خدمات و ارایه سرویس به اپراتورهای داخلی را مهیا کنیم.

از کارهای اجتماعی که این شرکت انجام داده کمک 300 هزار دلاری به صندوق مهر امام رضا بوده، همچنین بعد از واقعه هولناک بوشهر، تیم امداد هوآوی برای کمک به مردمان آن منطقه عازم آنجا شدند.
شرکت هوآوی سرویس ایرانیان، همیشه با مردم ایران خواهد بود و در مراحل مختلف اجتماعی همیشه پشتیبان ایرانیان است.
ایران یک کشور غنی و زیبا بوده و مردم ایران به عنوان دوستان ما بسیار مهربان و مهمان نواز هستند.

در حالی که اقتصاد کشور روز به روز در حال رشد و توسعه است، دوستی بین دو کشور چین و ایران نیز عمیق‌تر می شود. ما بر این باور هستیم که با حمایت و پشتیبانی تمام مردم و البته شرکت هوآوی، این برند به عنوان یک برند قابل اعتماد و مورد علاقه مردم شناخته شود.

شرکت هوآوی سرویس ایرانیان سعی در ارایه خدمات پشتیبانی بهتر برای ایرانیان دارد تا از طریق ارتباطات بتوان زندگی مردم را غنی‌تر کرد. از تشریف فرمایی همگی کمال تشکر را دارم و امیدوارم که شب خوبی داشته باشید.

huawei-itresan4

پس از وی نوبت به هاوارد چن، مدیر بخش ترمینال رسید تا به ایراد سخنانی بپردازد. وی در ابتدا گفت: من تشکر می‌کنم از دوستانی که به اینجا تشریف آوردند. این سومین مراسمی است که در خدمت دوستان هستیم و بزرگ‌ترین آن نیز محسوب می‌شود. می‌خواهم امروز درباره شعار Make it Possible صحبت کنم، در واقع روزی که ما این کار را شروع کردیم، تبدیل به Make it Happen نمودیم که این امر با همکاری شرکت پارس مایکروتل و آقایان رحمتی و ابریشم‌چی حاصل شد.

جالب است بدانید که ما شرکت ۳۱۵ دنیا بر طبق آمار مجله فورچون هستیم. می‌خواهم درباره اعتماد به نفس خودمان نیز به شما بگویم. همه شما به نوعی از محصولات هواوی استفاده کرده‌اید. ما مفتخر هستیم که بهترین کیفیت‌ها را ارایه می‌کنیم، در زمینه باتری و چیپست فعال بوده و از برترین شرکت‌ها در نسل چهارم یعنی LTE هستیم.

huawei-itresan3

در پایان مراسم، رضا آقایی نیا، مدیر فروش هواوی در ایران بر روی صحنه آمد تا از گوشی P6‌ اطلاعات دقیقی را به حضار ارایه کند. وی در ابتدا و پیش از شروع صحبت‌های خویش، به موضوع جالبی اشاره کرد. آقایی نیا گفت وقتی در سال گذشته من تصمیم گرفتم از برند قبلی خود (سامسونگ) جدا شده و به هوآوی بپیوندم، بسیاری این کار را یک اشتباه خواندند. حتی عمل شرکت پارس مایکروتل در حمایت و پشتیبانی از هوآوی را نیز امر غلطی پنداشتند که نتیجه نخواهد داشت. اما امروز که در اینجا ایستادم، همه فهمیدند این یک انتخاب خوب و صحیح بود.

سپس وی شروع به توضیحاتی درباره P6 نمود و این گوشی را در سه بخش معرفی کرد که به همراه آن، ویدئوهای جالبی نیز پخش شد که همگی بر روی طراحی بسیار خاص و دوست داشتنی گوشی تاکید ویژه‌ای داشتند (بررسی کامل و اختصاصی P6 را از اینجا بخوانید).

huawei-itresan1

در حاشیه

به پاس قدردانی از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رقابت‌های بین قاره‌ای دنیا، از اعضای این تیم نیز دعوت شده بود که همگی بر روی سن آمده و به رسم یادبود، به آن‌ها گوشی‌های P6 نیز اهدا شد.

huawei-itresan5

11 در مورد “گوشی فوق باریک هوآوی P6 رسما وارد کشور شد”

  1. با سلام من میخواهم تبلت هواوی مدیا پد 10 لینک رو بخرم. ولی بعضی سایت ها نوشته سیمکارت نمیخوره!!!!
    اگه میشود به سوال های من پاسخ دهید .
    1- قابلیت مکالمه و اس ام اس را دارد؟
    2- فلش خور است؟
    ممنون

    لطفا خواهشا جواب بدین من میرم بخرم ولی…….. please

  2. با سلام و خسته نباشید اگه میشه به این کار کنن هواوی که تو ایران مستقرن بگین که این ادنروید گوشی ها رو بالا ببرند به جای اینکه گوشی تولید کنند اندروید رو ارتقا بدن تا مشکلاتشون بر طرف بشه
    اندروید گوشی y210d و قول دادند که به 4.1.2 برسونن اما هیچ کاری نکردن وهنوز تو اندروید 2.3.6 اگه میشه بهشون اطلاعا رسانی کننید ممنون

  3. سلام گوشی های فوف خوب هستند منتها صدای خوب برای پخش وشنوایی خوب نیستند ورفته رفته تحلیل میابد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH