HTC One با روکش طلای 24 عیار ارایه شد، فقط 7 میلیون تومان!

در نگاه اول، اچ‌تی‌سی وان ۲۴ عیار، کمی ظریف‌تر از نمونه 18 عیار هم‌نوع خود است که استفاده از آلیاژی مات، باعث بروز این اتفاق خوب شده است ( نمونه 18 عیار این محصول از نوع براق بود).

این طراحی زیبا هیچ‌ چیزی را برای گفتن ما باقی نمی‌گذارد. البته باید این موضوع را نیز ذکر کنیم که تولید این نمونه گوشی‌های خاص، برای هر نوع برندی انجام می‌پذیرد. اما بعضی از این دستگاه‌ها واقعا با روکش طلا، جلای خاصی پیدا می‌کنند.

قیمت احتمالی این گوشی دلربا، چیزی در حدود 2500 دلار یا بیش از ۷ میلیون تومان است. البته این مبلغ بسیار کمتر از قیمت قابل‌ توجه نسخه 18 عیار یعنی 4400 دلار است. دلیل این امر این است که این نسخه‌های 24 عیار، تنها طلا اندود بوده و روکشی از طلا بر روی آن کشیده شده است، درحالی‌که در ساخت‌ و ساز نسخه 18 عیار این محصول از فلزات گران‌بهایی استفاده شده بود. بنابراین این نسخه برای استفاده روزانه مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

نوع آلیاژ مات به‌کار رفته در این گوشی، اثر انگشت را به خوبی دفع کرده و باعث جذب آن نمی‌شود. دقیقا چیزی شبیه نسخه اصلی HTC One، اما در مقابل نسخه 18 عیار این گوشی، بسیار در جذب اثر انگشت مستعد بود.

حالا عکس‌هایی از این محصول جدید و زیبا را باهم مرور می‌کنیم.

gsmarena_003 gsmarena_004 gsmarena_005 gsmarena_006 gsmarena_007 gsmarena_008 gsmarena_009  gsmarena_015 gsmarena_016 gsmarena_017

2 در مورد “HTC One با روکش طلای 24 عیار ارایه شد، فقط 7 میلیون تومان!”

  1. مفت 7تومن…
    آقا برا من یه 5-6 تایی بیارین انقد که ارزونه میخام چنتا داشته باشم و به این واون کادو بدمش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH