ناحیه Block جدیدترین ویژگی فورتنایت برای بازیکنان خلاق!

فورتنایت طی این هفته علاوه بر معرفی حالت خلاقانه (Creative Mode) جدید، فصل هفتم بازی را نیز در استور شرکت (Epic Games) عرضه کرده است. توسعه‌دهندگان این بازی سبک Battle Royale دیروز در مراسم The Game Awards از The Block، یک منطقه‌ در Battle Royale Island و برخی از برترین سازه‌های خلاقانه که بازیکنان در Creative Mode ایجاد کرده بودند، پرده برداشت.

شما هم‌اکنون می‌توانید فورتنایت را بارگذاری کنید و شخصا آن را در منطقه Risky Reels مشاهده کنید. به علاوه این امکان برایتان فراهم است تا خودتان دست به کار شوید و چیزی جدید بسازید. برای ورود به رقابت سازه‌ها و نبرد خلاقانه، بازیکنان باید در Creative Mode اقدام به ساخت چیزی براساس تصورات و سلیقه خود نمایند و سپس آن را در یکی از شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ FortniteBlockParty# به اشتراک بگذارند.

حماسه واقعی به حقیقت پیوسته است و مبارزان می‌توانند توانایی‌ها و خلاقیت خودشان را در بخش The Block در معرض دید عموم قرار دهند. با این حال کاربران باید به این نکته توجه کنند که همواره طبق دستورالعمل و قوانین بخش خلاقیت این چیز را بسازند. آنها حق به کار بردن محتوای غیر اخلاقی، سمبل‌های نفرت و نژادپرستانه را ندارند.

مساحت جزیره‌ای که در اختیار هر بازیکن است محیطی به اندازه 25 در 25 کاشی است. مهم‌ترین نکته نیز استفاده از خلاقیت محض و حفظ تناسب با The Block است. به علاوه سعی کنید میزان مصرف حافظه (Memory Used) را کمتر از 50000 نگه دارید. زیرا کارایی نیز به اندازه خلاقیت از اهمیت برخوردار است! سواحل، کف و غار‌های زیر آب و وسایل نقلیه توسط خود Epic مشخص خواهند شد، پس نیازی نیست شما این کار را انجام دهید.

Block

در حال حاضر Creative Mode در دسترس است و همه می‌توانند از طریق Battle Pass آن را خریداری نمایند. دقت کنید فعلا این فضا خالی است ولی بعد از هر بار به روزرسانی فورتنایت و گذشت زمان، شاید جایی خالی باقی نماند! باید اعتراف کرد فورتنایت این فصل را با یک حرکت انقلابی به پایان رسانده است. بعد از چند ماه طوفان و یخ‌بندان زمستانی در Snow Storm، با رونمایی از Creative Mode می‌توان از فورتنایت به عنوان ماینکرافت (Minecraft) جدید دنیای بازی‌ها نام برد. به علاوه فروشگاه‌ فورتنایت در حال بدل شدن به اولین رقیب واقعی برای Steam است. ما همچنان پیگیر موفقیت‌های خیره‌کننده فورتنایت در چند هفته باقی مانده از سال 2018 هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH