آنر به منظور بهبود پوشش‌دهی شبکه‌های موبایل و وای‌فای از فناوری Link Turbo رونمایی کرد

چند روز پیش آنر اعلام کرد که قصد دارد یک رویداد مطبوعاتی را در هنگ‌کنگ برگزار نماید و طی این مراسم از یک فناوری جدید رونمایی خواهد کرد. فناوری مذکور اکنون عرضه شده و یک تقویت‌کننده سیگنال وای‌فای به‌شمار می‌آید. در جریان این کنفرانس، شیانگ جانمین، معاون ارشد واحد کسب‌وکار آنر اعلام کرد که این برند، خلاء بزرگ سال جاری در مقوله نوآوری، کیفیت و تجربه کاربری را پوشش داده است. کمپانی چندین فناوری جدید شامل عکاسی هوشمند، GPU Turbo، تراشه کایرین 980 و مواردی از این‌دست را ارایه نمود. بعلاوه وی خاطرنشان کرد که اکنون کمپانی در بازارهای خارجی به رشد 150 درصدی دست یافته و برای نهمین 3 ماهه متوالی عنوان برند شماره یک اینترنت تلفن‌همراه را تصاحب نموده است.

در این کنفرانس آنر فناوری تجمیع یک شبکه کامل موسوم به Link Turbo را عرضه کرد. بر اساس اطلاعات مطرح شده ضمن معرفی رسمی این فناوری، هنگام اتصال به یک شبکه وای‌فای عمومی یا استفاده از تلفن‌همراه برای برخی از اعمال داده‌ای سنگین به کرات می‌توان مشاهده کرد که با وجود ارتباط عالی با شبکه، خروجی کیفیتی نامطلوب دارد. فناوری تجمیع کامل شبکه موسوم به Link Turbo قطع جریان ارتباطی داده را به‌صورت هوشمند شناسایی نموده و با تشخیص تراکم شبکه نسبت به تغییر وضعیت فوری و خودکار اپلیکیشن‌ها به کانال‌های 4G اقدام می‌نماید. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا به‌صورت بی‌وقفه به چت، خرید و دانلود محتوا بپردازند.

مهم‌تر از این، فناوری Link Turbo به بیش از 20 گواهی ثبت اختراع کلیدی و قابلیت تجمیع پیشرفته شبکه ابری اشتراکی دست یافته است. در زمان بالا بودن ترافیک شبکه، کاربران می‌توانند از پهنای باند بالا بهره برده و ویدیوها را به‌صورت یکپارچه پخش نمایند. بعلاوه این موضوع، تاخیرها را بهبود بخشیده و امنیت شبکه دوگانه را تامین می‌کند. گزارش شده که در اسمارت‌فون آنر مجیک 2 بخشی از توانمندی‌های فناوری Link Turbo برای نخستین بار ارائه خواهند شد. اما انتظار می‌رود که کارکرد کامل تکنولوژی مذکور در روز 26 دسامبر و با اسمارت‌فون آنر V20 عملیاتی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH